تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۵۳۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
پوشش مخابراتی دزفول تا یکماه آینده به 95 درصد می‌رسد
امیدواریم تا یک ماه آینده پوشش مخابراتی شهرستان به بیش از 95 درصد برسد و مشکلات بیشتر مناطق دزفول در بحث پوشش مخابرات حل شود
فرماندار دزفول با بیان این‌که در حال حاضر 45 تا 50 درصد شهرستان تحت پوشش مخابراتی قرار دارد، گفت: امیدواریم تا یک ماه آینده پوشش مخابراتی شهرستان به بیش از 95 درصد برسد و مشکلات بیشتر مناطق دزفول در بحث پوشش مخابرات حل شود.
 
حبیب الله آصفی اظهار کرد: تقریبا 60 درصد شهرستان دزفول علی‌رغم گذشت ده‌ها سال از انقلاب اسلامی، مشکلات جدی پوشش مخابراتی داشت و دو بخش شهیون و سردشت که 70 تا 75 درصد از حوزه جغرافیایی این شهرستان را در اختیار دارند، با مشکلات جدی پوشش مخابراتی مواجه بودند.
 
وی افزود: با پیگیری‌های جدی و مستمر انجام‌گرفته در این زمینه و در سفر سال گذشته وزیر ارتباطات به دزفول، اعتبار موردنیاز برای حل مشکل پوشش مخابراتی شهرستان تامین شد و خوشبختانه حدود 100 روستای در بخش‌های شهیون و سردشت از خدمات مخابراتی بهره‌مند شدند.
 
فرماندار دزفول با بیان این‌که در حال حاضر 45 تا 50 درصد از شهرستان تحت پوشش مخابراتی قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم تا یک ماه آینده پوشش مخابراتی شهرستان به بیش از 95 درصد برسد و مشکلات بیشتر مناطق دزفول در بحث زمینه پوشش مخابراتی حل شود.
   
آصفی تصریح کرد: قرار است با نصب 23 یا 24 دکل مخابرات مشکل پوشش مخابراتی در دزفول به طور کامل حل شود که از این تعداد بخشی از دکل‌ها نصب شده و سایر دکل‌ها نیز در آینده نزدیک نصب و راه‌اندازی خواهند شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل پوشش مخابراتی شهرستان حدود 60 میلیارد تومان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار