تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۵۳۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«آغاز یک داستان» به پایان رسید
سیدعباس شفیعی دوازدهمین فیلم کوتاه خود را با نام «آغاز یک داستان» آماده نمایش کرد
«آغاز یک داستان» به پایان رسیدسیدعباس شفیعی دوازدهمین فیلم کوتاه خود را با نام «آغاز یک داستان» آماده نمایش کرد.

این کارگردان اظهار کرد: این فیلم کوتاه 20 دقیقه ای روایت نویسنده‌ای است که می‌خواهد داستانی را آغاز کند اما موضوعی پیدا نمی‌کند و در ادامه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی توضیح داد: داستان این فیلم جدید و بکر نیست اما نوع پرداخت و نگاه به آن جدید است.

شفیعی اظهار کرد: در این فیلم هیچ دیالوگی از زبان بازیگر گفته نمی‌شود و مخاطب با صدای ذهن بازیگر رو به رو می‌شود همچنین لوکیشن این فیلم در 2 اتاق تصویر برداری شده و همه کادرهای آن با هم متفاوت است.

وی با اشاره نوع پرداخت این فیلم بیان کرد: همه تلاش من در این فیلم استفاده نکردن از عنصر دیالوگ است.

این کارگردان اظهار کرد: در بعضی فیلم‌ها کارگردانان برای ارایه اطلاعات به سمت دیالوگ می‌روند در حالی که اصل و اساس در سینما تصویر است و زمانی که کارگردان قدرت کار را روی دیالوگ می‌گذارد دیگر مخاطب از قاب، تصویر و تدوین چیزی نمی بیند.

وی با اشاره به عوامل این فیلم گفت: سید عباس شفیعی (نویسنده، کارگردان وتدوینگر)، مسلم موسی‌زاده(تهییه کننده)، مسعود عالی‌محمودی (بازیگر)، حسین پورموسوی (تصویربردار)، حمیدحریفی(موسیقی فیلم) عوامل این فیلم کوتاه هستند.

این دوازدهمین فیلم کوتاه از این کارگردان است. شفیعی پیش از این فیلم های کوتاه و داستانی 'سیبیل'، 'تارباس'،' هپروت'، 'بی خوابی' و انمیشن‌های 'تیر باران'، 'باد ما را خواهد برد'، 'سیاره'، 'سینما' و... را ساخته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار