تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۵۳۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شهرستان هویزه خبر داد:
بازسازی مدارس هویزه در دستور کار قرارگاه خاتم الانبیاء
فرماندار شهرستان هویزه با بیان اینکه بازسازی و ترمیم مدارس قدیمی شهرستان هویزه نیز در دستور کار قرارگاه خاتم الانبیا نیز قرار گرفته است
فرماندار شهرستان هویزه با بیان اینکه بازسازی و ترمیم مدارس قدیمی شهرستان هویزه نیز در دستور کار قرارگاه خاتم الانبیا نیز قرار گرفته است، گفت: شرکت پارس کیهان نیز موافقت کرد، مخارج احداث مدرسه ابتدایی 6کلاسه در شهرستان هویزه را نیز از صفر تا 100 تامین کند.

ناظم ثبوتی اظهار کرد: دو مدرسه واقع در جفیر یک و دو از طریق شرکت نفتی جی ان ال 3200 قرارگاه خاتم الانبیا پذیرش شدند، که بر این اساس موافقت کردند، این دو مدرسه ابتدایی را بازسازی توسعه و گسترش دهند.

وی با بیان اینکه بازسازی و ترمیم مدارس قدیمی شهرستان هویزه نیز در دستور کار قرارگاه خاتم الانبیا نیز قرار گرفته است، تصریح کرد: شرکت پارس کیهان نیز موافقت کرد، مخارج احداث مدرسه ابتدایی 6کلاسه در شهرستان هویز را نیز  از صفر تا 100 تامین کند.

فرماندار شهرستان هویزه با بیان اینکه اکنون کار بازسازی مدارس جفیر یک و دو در حد تعیین پیمانکار است، گفت: ظرف دو تا سه روز آینده پیمانکار این مدارس مشخص خواهد شد.

ثبوتی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود، در سال جاری چیزی حدود یک هزار کارآموز دوره پیش دبستانی در شهرستان هویزه داشته باشیم، ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، به منظور تامین تمام امکانات عمرانی مورد نیاز در رابطه با بازسازی و ترمیم مدارس شهرداری و بهیاری شهرستان هویزه  در شهر و روستا را مکلف کردیم حداقل 5درصد از بودجه عمرانی خود را جهت بازسازی و ترمیم مدارس شهرستان در نظر بگیرند.

وی در رابطه به بکارگیری نیرو های غیر بومی توسط شرکت‌های پیمانکاری موجود در شهرستان هویزه توضیح داد: هر شرکت پیمانکاری خواه ناخواه تعدادی از نیرو های مورد نظر در حوزه حسابداری، مالی، انباری و... از نیروی غیر بومی انتخاب می کند، و در این مقوله ذی حق و دارای اختیار هستند.

ثبوتی افزود: اما این به آن معنی نیست که تمام نیروها را از خارج از شهرستان تامین کنند،70 تا 80 درصد از نیروی بومی استفاده کنند و مابقی را از غیر بومی‌ها تامین کنند.

وی با تاکید بر بکار گیری بیش از 90 درصد نیروی بومی در طرح آبرسانی الغدیر خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در طرح الغدیر هم توافق کاملی ارائه شد، و هم در کلنگ زنی الغدیر بر اساس تفاهمی که با پیمانکار آن در قرارگاه خاتم الانبیا به وجود آمد، هم فرمانداری شهرستان و هم شخص استاندار این شرکت‌ها را موظف به استفاده از ظرفیت‌های بومی کرده است،

ثبوتی تشریح کرد: مابقی شرکت‌هایی که اکنون کار آنها در شهرستان هویزه در آستانه تمام شدن است، یا تمام شده است، به طور حتم ریزش نیرو خواهد داشت، که در این صورت برای جلوگیری از بیکار شدن نیرو های بومی مجبور هستیم آنها را به شرکت‌های جدید معرفی کنیم.

فرماندار شهرستان هویزه در پایان متذکرشد: از آنجایی که شرکت‌های جدید در مرحله مناقصه یا راه اندازی کارگاه هستند، هنوز موفق به معرفی نیروهای ریزش شده به آنها موفق نشدیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار