تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۵۳۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان:
۱۸ برنامه شاخص برای پروژه مهر در شادگان اجرا شد
به منظور آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، ۱۸ برنامه شاخص ویژه پروژه مهر ۹۶ در شادگان اجرایی شد
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت: به منظور آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، ۱۸ برنامه شاخص ویژه پروژه مهر ۹۶ در شادگان اجرایی شد.

سیدصالح فاضلی اظهار کرد: پروژه مهر یکی از مهمترین برنامه های سالانه اداره  آموزش و پرورش شهرستان شادگان است که می تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد.

وی افزود: این برنامه ها شامل کلنگ زنی پنج پروژه با اعتبار بیش از ۴۲ میلیارد ریال از اعتبارات نفت، کلنگ زنی یک باب مدرسه شش کلاسه حضرت معصومه توسط خیران مدرسه ساز، تعمیر و بهسازی اساسی بیش از ۲۰ مدرسه توسط نوسازی مدارس، تعمیر و بهسازی بیش از ۱۲ مدرسه توسط طرح هجرت بسیج و سپاه و تعهد ساخت یک باب مدرسه سه کلاسه است.

فاضلی همچنین عنوان کرد: اجرای طرح حیاط پویا در اکثر مدارس شهر و روستا به همت کارشناسی تربیت بدنی، تهیه بیش از دو هزار بسته نوشت افزار و بیش از ۵۷۰ دست البسه و مقادیر زیادی کفش و سایر ملزومات شروع سال تحصیلی برای دانش اموزان بی بضاعت و یتیم و توزیع همه آنها بین افراد نیازمند، تهیه ۲۰۰ بسته فرهنگی دیگر از طرف اداره اوقاف برای دانش اموزان بی بضاعت، سازماندهی ترمیمی سه مقطع و انتصاب و جابجایی بیش از ۳۰ مدیر در مدارس با نظر به ارتقای کیفت از طریق اجرای مصاحبه و ارزیابی دقیق همه انها از دیگر موارد پروژه مهر در این شهرستان خواهد بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: ایجاد انگیزه و فراهم آوردن فضای با روحیه برای فراگیری علم و دانش و بروز استعدادهای دانش آموزان از دیگر وظایف و فعالیت های کارگروه های ستاد پروژه مهر در شادگان می باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان در پایان اجرای مطلوب و باشکوه پروژه مهر و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس شهرستان شادگان را یکی از اولویت های مهم از سوی متولیان امر و دست اندرکاران آموزش و پرورش در این شهرستان دانست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار