تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۵۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گیلانی: نماینده شهرستان گتوند باید مستقل شود

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شوشتر گفت: نماینده شهرستان گتوند باید مستقل شود.

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان گتوند باید مستقل شود

به گزارش فارس از گتوند سهراب گیلانی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گتوند از نظر جمعیت و شرایط قانونی توانایی استقلال نماینده را دارد و به این دلیل تلاش من در صورت انتخاب استقلال نماینده این شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط و استعدادهای موجود در این شهرستان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی شهرستان گتوند بیش از 5 شهر مستقل دارد و این شرایط خود وضعیت را برای استقلال نماینده این شهرستان فراهم کرده است و به این دلیل در این باره تلاش جدی خواهد شد.

این نماینده جبهه متحد اصولگرایان شهرستان شوشتر افزود: در شرایط کنونی برخی سودشان در وابسته بودن شهرستان گتوند است و به این دلیل من در این باره برنامه‏های متفاوتی دارم و برای رفاه این شهر و رفع وابستگی این شهرستان به نماینده شوشتر تلاش جدی خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید فردی به مجلس برود که در خورشان این صندلی باشد، خاطرنشان کرد: انتخاب افرادی ناتوان در بخش مدیریت در سطح شهرستان شوشتر برای صندلی نمایندگی باعث می‏شود که شرایط برای شهرستان شوشتر روز به روز بدتر شود و مردم باید در این انتخاب تلاش کنند.

وی در حلقه جمع کثیری از دوستداران و هواداران خود در حال ابراز احساسات است و اتومبیل حامل وی به دلیل ترافیک سنگین بدرقه کنندگان متوقف شده است.

:
:
:
آخرین اخبار