تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۵۳۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
کلاس نهضت سوادآموزی در کلیه مدارس شادگان
بر اساس اعلام آمادگی نهضت سوادآموزی شهرستان، در کلیه مدارس شادگان کلاس نهضت سوادآموزی دایر می شود
معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس اعلام آمادگی نهضت سوادآموزی شهرستان، در کلیه مدارس شادگان کلاس نهضت سوادآموزی دایر می شود.  

نعمت اله آلبوغبیش صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان که با حضور کلیه اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد بر لزوم همکاری بیش از پیش کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان به ویژه اعضای شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی در راستای ریشه کنی و کاهش بی سوادی تأکید و اظهار کرد: بر اساس اعلام آمادگی نهضت سوادآموزی شهرستان، امسال در کلیه مدارس شادگان کلاس نهضت سوادآموزی دایر می شود.
 
معاون فرماندار شادگان با اشاره به سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی، بر ضرورت همکاری کلیه ادارت شهرستان برای برگزاری مراسم با شکوه هفته دفاع مقدس و تسهیل در بازگشایی مدارس و همکاری تنگاتنگ با اداره نهضت سوادآموزی شهرستان در راستای کاهش و محو بی سوادی تأکید کرد.

وی در ادامه عملکرد اعضای شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان که در پنج سال گذشته هشت هزار و ۴۷۱ نفر قبولی سوادآموز داشته را مطلوب عنوان کرد و افزود: آمار بالای بی سوادی در شهرستان مستلزم فعالیت مضاعف و شبانه روزی است تا بتوانیم نسبت به شهرستان های مجاور رتبه بهتری کسب کنیم.
 
آلبوغبیش ادامه داد: در سال جاری سهمیه شهرستان در راستای نهضت سوادآموزی جمعا دو هزار و ۴۵۰ نفر شامل یک هزار و ۳۰۰ نفر دوره سوادآموزی، ۶۵۰ نفر دوره انتقال و ۵۰۰ نفر دوره تحکیم عنوان کرد و همکاری همه جانبه ادارات برای تسریع در جذب افراد مورد نظر را خواستار شد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کوثر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
سلام من دیپلم تجربی هستم میخواستم ببینم میتونم توی نهضت سوادآموزی کارکنم آخه واقعا به کارنیازدارم
:
:
:
آخرین اخبار