تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۵۳۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده رئیس ستاد امر به معروف خوزستان:
گردهمایی بزرگ "طلایه‌داران" در خوزستان برگزار می‌شود
نماینده رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بزرگداشت شهدا، گردهمایی طلایه‌داران و غبارروبی مزار شهدا در خوزستان برگزار می‌شود.

سید محمد رضی مرعشی‌فر در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان اظهار داشت: به مناسبت آغاز همزمان هفته امر به معروف و نهی از منکر، ماه محرم و هفته دفاع مقدس اولین روز از روز شمار این هفته "وحدت کلمه، دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر" نامگذاری شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری سخنرانی‌ها و تجمع سراسری در این روز افزود: یکم مهر به نام فرهنگ ایرانی اسلامی و دانش آموزان امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و از جمله برنامه‌های روز دوم هفته برگزاری زنگ امر به معروف و نهی از منکر به صورت نمادین در مدارس خواهد بود.

نماینده رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان گفت: دوم مهر روز استقلال فرهنگی و دانشگاهیان امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود. در برنامه‌های روز سوم هفته کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از اهم کارهای است که اجرا می‌شود.

مرعشی‌فر با بیان اینکه 3 مهر روز سلامت و محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، عنوان کرد: جلسات هم‌اندیشی، نظارت، تبلیغات و آموزش از برنامه‌های این روز است. 4 مهر تحکیم و تعالی نهاد خانواده، آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه تصریح کرد: پنجم مهر روز حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاوتی و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که با همکاری سازمان صنعت و معدن و شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در این روز برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

نماینده رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان تصریح کرد: همچنین 6 مهر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بزرگداشت شهدا، گردهمایی طلایه‌داران و غبار روبی مزار شهدا انجام خواهد گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار