تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۵۳۲۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاتل برادر زن کمتر از 10 ساعت دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک قاتل که به دلیل اختلاف خانوادگی برادر زن خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
  سردار " حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در مورخ 29 شهریور  96 در یکی از محلات دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجا مانده،کمتر از 10 ساعت قاتل که شوهر خواهر مقتول بوده را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند واز محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح شکاری که بوسیله آن اقدام به قتل کرده بود را کشف وضبط کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، تاکید کرد:نیروی انتظامی استان خوزستان مصمم است تاکشف جرائم از هیچ تلاش وکوششی دریغ نکند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
با سلام وخسته نباشی خدمت همکاران عزیز.ما ساکنان شهر بستان با وجود بازارچه مرزی و تردد ماشین حمل ونقل ترانزیت وبا رسیدن ایام محرم و اربعیین حسینی وتردد هزاران زائر از شهر بستان.با وجود چندین بار تماس تلفنی و پیگیری های صورت گرفته با مدیریت مخابرات استان ولی هیچ گونه عملی انجام ندادند ما تو شهر بستان از آنتین دهی همراه اول و مشکلات آن خیلی اذیت شدیم و در واقع اینجا تو شهربستان با وجود مرز ویک شی اساسی هست چرا آنتین دهی ان خیلی پایین هست و اتصال اینترنت ضعیف هست چرا فقط یک دکل نصب کردند وجمعیت کما کان در حال افزایش هست.از خواهشمندیم پیگیری لازم مبذول فرمائید/.باتشکر
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
چنین مجرمینی را باید سریع اعدام کنند
:
:
:
آخرین اخبار