تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۵۳۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمت به زوار اربعین برای ما افتخار است
تمام توان سازمان آب وبرق خوزستان بر رساندن آب شرب تصفیه شده به چذابه متمرکز شده است
نگاه سازمان اب وبرق خوزستان به این پروژه علاوه برجنبه های فنی واجرایی ، نگاهی معنوی و در راستای خدمتگزاری به شیفتگان و ارادتمندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام است و خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) افتخاری است برای ما و همکارانمان

خوزنیوز: صابرعلیدادی معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان گفت:با توجه به اینکه در آستانه ورود به ماه محرم الحرام هستیم و نظر به اینکه سیل عظیم زوار وعاشقان اهل بیت عصمت وطهارت( ع) در ایام محرم و صفر از طریق مرز چذابه روانه زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) هستند سازمان آب وبرق خوزستان تمام توان و ظرفیت خود را برای رساندن آب شرب تصفیه شده با کیفیت از طرح غدیر واز بالا دست رودخانه کرخه تا قبل از اربعین حسینی به منطقه مرزی چذابه به کار گرفته است.

علیدادی ساعاتی پیش در مصاحبه با خبرنگار خوزنیوز گفت: نگاه سازمان اب وبرق خوزستان به این پروژه علاوه برجنبه های فنی واجرایی ، نگاهی معنوی و در راستای خدمتگزاری به شیفتگان و ارادتمندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام است  و خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) افتخاری است برای ما همکارانمان .

 علیدادی گفت: انجام عملیات اجرایی این طرح حدود 16 ساعت در شبانه روز و علی رغم گرمای شدید هوا بصورت ممتد ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه در حال حاضر مهم ترین طرح اجرایی بخش آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان می باشد و همه کسانی که تجربه کارهای اجرایی و جهادی را داشته اند براین امر واقفند که احداث 27 کیلومتر خط انتقال آب در حدود 80 روز کار ساده ای نیست اما با برنامه ریزی و محاسبات دقیق فنی و کار شبانه روزی و تاکید و پیگیری ویژه مهندس شمسایی مدیر عامل سازمان آب وبرق خوزستان، با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود و در راس همه این اقدامات اتکا به لطف خدا و عنایت ائمه اطهار (علیهم السلام)امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر آب را جهت زوار عتبات عالیات به پایانه مرزی برسانیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگارخوز نیوز در خصوص اعتبارمورد نیاز این پروژه و همچنین اقدامات صورت گرفته اززمان شروع طرح تا به امروز گفت: عملیات اجرایی از 6 شهریور ماه و حدود 22 روز است که آغاز شده است و در حال حاضر پروژه در چندین جبهه کاری فعال است. با تمهیدات دیده شده طی ماه جاری از اکثر نقاطی که دارای سختی و صعوبت اجرایی بوده اند گذر کرده ایم و این برای ما امیدوار کننده است.

وی افزود: با احداث و تکمیل 100 متر دیگر از این پروژه ما خط لوله را به صورت کامل از شهر بستان عبور می دهیم و با اتصال لوله به قسمت های دیگر که همزمان اجرا گردیده اند به سمت پایانه حرکت خواهیم کرد.

وی گفت حدود 25 میلیارد هزینه نهایی تکمیل تمامی بخش های این پروژه از جمله اجرای کامل خط لوله ، احداث 4000 مترمکعب مخزن ذخیره آب برای افق طرح و احداث تاسیسات آبرسانی وایستگاه پمپاژ در محدوده پایانه خواهد بود.
علیدادی در خاتمه از حمایت ها و پیگیریهای شبانه روزی استاندار خوزستان و معاون عمرانی ایشان در پیشبرد این طرح تشکر نمود.
:
:
:
آخرین اخبار