تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۵۳۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:
رویکرد منطقه آزاد اروند توسعه تجارت با محوریت صادرات است
رویکرد سازمان منطقه آزاد اروند توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی با محوریت صادرات است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: رویکرد سازمان منطقه آزاد اروند توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی با محوریت صادرات است.

اسماعیل زمانی روز چهارشنبه 29 شهریورماه در حاشیه سفر یکروزه مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به آبادان و خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در منطقه آزاد اروند سرمایه‌گذاران خارجی خوبی جذب شدند و اکنون در حال انجام کارهای اولیه هستند.

وی افزود: هم اکنون ۹ سرمایه‌گذار عراقی در منطقه آزاد اروند در بخش‌های تولیدی فعالیت دارند که عمده کالاهای تولیدی آن‌ها صادر می‌شود.

زمانی با اشاره به این‌که در بخش تولید برق چند شرکت خارجی خواستار سرمایه‌گذاری در این منطقه هستند، گفت: چند شرکت آلمانی نیز در بخش تولید برق بادی و خورشیدی خواستار سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند شدند که کارهای اولیه آن‌ها در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند از انجام کارهای زیربنایی در این منطقه ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم با انجام کارهای زیربنایی که در منطقه آزاد اروند اجرا می‌شوند شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به جایگاه اصلی خود در قبل از جنگ تحمیلی بازگردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار