تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۵۳۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دشت‌آزادگان:
محل استقرار مواکب در مرز چذابه تغییر می‌کند
مراحل استقرار مواکب در محل جدید در مرز چذابه بر اساس طرح جامع اربعین، با توجه به زمان آغاز به کار دارای پیشرفت بسیار خوبی است
فرماندار دشت‌آزادگان گفت: مراحل استقرار مواکب در محل جدید در مرز چذابه بر اساس طرح جامع اربعین، با توجه به زمان آغاز به کار دارای پیشرفت بسیار خوبی است.

عبدالرضا سعیدی‌نیا در جلسه ستاد اربعین حسینی که روز چهارشنبه 29 شهریورماه در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌های برگزاری مراسم اربعین حسینی، در سال‌های گذشته پارکینگ و محل استقرار مواکب در جای دیگری قرار داشتند اما امسال بر اساس طرح جامع تهیه شده، مواکب در محل جدیدی مستقر خواهند شد.

وی افزود: در گذشته روی نقشه اماکن و محوطه‌هایی که قرار بود برای اربعین آماده‌سازی شوند را مشخص می‌کردیم تا به خدمت‌گذاران زائران اربعین تحویل داده شود اما با در نظر گرفتن طرح جامع این کار به خوبی انجام خواهد شد.

فرماندار دشت‌آزادگان تصریح کرد: در حال حاضر محوطه پارکینگ کاملا مشخص شده است و قرار است عملیات محصور کردن آن آغاز شود. اولین محموله دیوار بتنی برای محصور کردن پارکینگ به منطقه رسیده است و امیدواریم به سرعت کار محصور کردن آغاز شود.

سعیدی‌نیا ادامه داد: کار قرار گرفتن مواکب در محل جدید بر اساس طرح جامع تهیه شده، با توجه به زمان آغاز به کار دارای پیشرفت بسیار خوبی است.

وی گفت: در بحث استقرار مواکب در نقاط جدید نیز شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم و امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام گرفته، بتوانیم زمین‌ها را به موکب‌داران تحویل دهیم تا کار خود را در مواکب آغاز کنند.

فرماندار دشت‌آزادگان خاطرنشان کرد: از ابتدای ورودی شهرستان تا چذابه پروژه‌های عمرانی متعددی آغاز شده است که به همت کمیته زیرساخت دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار