تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۵۳۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان خبر داد:
اجرای طرح جامع اولویت‌بندی ارائه خدمات اربعین در خوزستان
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از تدوین و اجرای طرح جامع اربعین برای اولویت‌بندی ارائه خدمات خبر داد
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از تدوین و اجرای طرح جامع اربعین برای اولویت‌بندی ارائه خدمات خبر داد.

فرامند هاشمی‌زاده در حاشیه جلسه ستاد اربعین حسینی که روز چهارشنبه 29 شهریورماه در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته بر اساس حضور موقت و بی‌برنامه، کار استقرار مواکب و ارائه خدمات به زائران انجام می گرفت و فعالیت هایی که در مرز نیز انجام می گرفت تحت نظم و برنامه خاصی نبود اما امسال با در نظر گرفتن طرحی جامع برای اربعین حسینی، خدمات با اولویت بندی ارائه خواهد شد.

وی افزود: اولویت‌های سال 96 در طرح جامع اربعین حسینی در نظر گرفته شده و همه سازمان‌ها تکلیفشان از نظر کاری که باید در بحث اربعین انجام دهند مشخص است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: لازم بود تا طرح جامعی اجرایی شود تا بر اساس طرح و نقشه‌ای مشخص، سرمایه‌گذاری ثابتی که در زیرساخت‌ها هزینه می‌شود از بین نرود و در سال‌های آینده تنها کار بهسازی انجام شود.

هاشمی‌زاده عنوان کرد: در این جلسه شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد تا مانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی به ارائه خدمات به زائران بپردازد.

وی گفت: در کمیته زیرساخت در رابطه با آبرسانی، جمع‌آوری فاضلاب، زیرسازی جاده‌ها و احداث سرویس‌های بهداشت، حمام و تحویل زمین به مواکب بحث و تبادل نظر انجام گرفت تا این کارها با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین در خصوص مسایل امنیتی، مخابرات و پوشش و آنتن‌دهی منطقه نیز مواردی مطرح شد که امیدواریم این کارها که همه دستگاه‌های استان در حال انجام آن هستند به موقع به اتمام برسد و شاهد تکمیل همه طرح‌ها و اقدامات تا پیش از آغاز اربعین باشیم.

هاشمی‌زاده اظهار کرد: با توجه به اقدامات همه دستگاه‌های استان و بسیج آنها برای انجام امور امیدواریم اقدامات انجام گرفته در بحث اربعین، کارساز باشد و موجب ارائه خدمات خوب به مردم و زائران اربعین شود.

وی افزود: سال گذشته تقریبا حدود 600 هزار نفر از مرز چذابه به کشور عراق عبور کردند و امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم که جمعیت زائران حدود 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و شاهد عبور بیش از 800 هزار نفر از مرز چذابه به کشور عراق باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: با امکاناتی که فراهم شده امیدواریم عبور و تردد زائران به کشور عراق منظم‌تر از سال گذشته انجلم بگیرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اربعین حسینی
:
:
:
آخرین اخبار