تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۵۳۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حال و روز ناخوش تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان
تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان به عنوان تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر این روزها شرایط خوبی ندارد و حضور این تیم در لیگ مسابقات لیگ برتر هنوز مشخص نیست
تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان به عنوان تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر این روزها شرایط خوبی ندارد و حضور این تیم در لیگ مسابقات لیگ برتر هنوز مشخص نیست.

حال و روز ناخوش تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان

مشکلات مالی که از فصل گذشته گریبانگیر باشگاه استقلال خوزستان بوده موجب شده حضور تیم فوتبال بانوان این باشگاه برای دومین سال حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور نامشخص است.

تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان که فصل قبل اولین حضورش درلیگ را تجربه می کرد با وجود مشکلات فراوان در بین 12 تیم عنوان هشتم را به خود اختصاص داد و جواز حضور در مسابقات این فصل را کسب کرد اما با وجود شروع مسابقات این فصل از حدود دو هفته دیگر ، هنوز تکلیف باشگاه استقلال برای تیم داری (بانوان) در لیگ مشخص نیست و این موضوع موجب ناراحتی و سردرگمی بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در این خصوص گفت: هنوز هیچ خبری مبنی بر این که تیم بانوان استقلال خوزستان در لیگ برتر شرکت می کند به ما نداده اند و بازیکنان تیم از این جهت سردرگم هستند.

فاطمه دغاغله اظهار کرد: برخی از بازیکنان ما آزاد هستند و در حال حاضر از تیم های دیگر پیشنهاد دارند اما دوست دارند که برای استقلال خوزستان بازی کنند لذا انتظار داریم که هر چه زودتر تکلیف حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با اشاره به این که با سه بازیکن مطرح خوزستانی که فصل قبل در تیم های دیگر حضور داشتند مذاکره کردیم که جذب استقلال خوزستان شوند، گفت: با توجه به این که در بلاتکلیفی به سر می بریم نمی توان در خصوص جذب این سه بازیکن قول صد در صد داد چرا که آن ها از تیم های خوب لیگ پیشنهاداتی دارند.

وی عنوان کرد: سال گذشته زحمات بسیاری برای استقلال خوزستان کشیدیم لذا دوست داریم که امتیاز لیگ برتری این تیم در استان حفظ شود و از این طریق شرایطی ایجاد کرد که بانوان علاقه مند به فوتبال جذب این تیم شوند.

در ادامه راضیه موسوی کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: متاسفانه تاکنون هیچ گونه قراردادی با بازیکنان بسته نشده و هنوز از تصمیم باشگاه برای حضور یا عدم حضور تیم در لیگ برتر مطلع نیستیم. اکثر تیم های حاضر در لیگ اکنون مشغول تمرینات آماده سازی خود هستند در حالی که در تیم ما چیزی مشخص نیست.

وی با بیان این که عدم حضور استقلال خوزستان در لیگ قطعا به ضرر استان است چرا که سهمیه لیگ برتری خود را از دست خواهد داد و به دنبال آن بانوان خوزستانی از حضور در لیگ برتر محروم می شوند افزود: سال گذشته نیز چند روز قبل از شروع مسابقات تیم ما بسته شد و همین امر موجب شد که بسیاری از بازیکنان تیم مجبور شدند در تیم های دیگر بازی کنند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: با توجه به این که تیم ما دیر بسته می شود تمام بازیکنان ملی پوش خوزستانی مجبور هستند در تیم های دیگر بازی کنند این در حالی است که آن ها دوست دارند که برای خوزستان به میدان بروند. بازیکنان خوزستانی حاضر در تیم نجف آباد اصفهان نقش به سزایی در قهرمانی این تیم داشتند و قطعا اگر این بازیکنان در تیم ما بودند نتایج بهتری کسب می کردیم.

وی ادامه داد: فصل قبل خانم دغاغله با وجود امکانات بسیار کمی که در اختیار داشت، به خوبی جنگید و از زندگی شخصی خود گذشت تا تیم در لیگ ماندگار شود، سال گذشته با توجه به این که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کردیم عملکرد نسبتا خوبی داشتیم و به هر طریقی تیم را حفظ کردیم و مطمئن باشید اگر امسال در لیگ شرکت کنیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.
موسوی افزود: فروغ موری، زهره کورایی، مونا حمودی و سمیه اسدیان بازیکنان ملی پوش و تراز اول خوزستانی هستند که اگر به آن ها پیشنهاد خوبی داده شود قطعا برای خوزستان به میدان می روند. بودجه تیم ما در مقایسه با سایر تیم ها بسیار اندک است به طوری که فصی قبل تیم ما با 500 میلیون ریال بسته شد و تمام سفرهای ما با اتوبوس انجام می شد.

در ادامه سارا مهدی پور دیگر بازیکن استقلال خوزستان با اشاره به این که خوزستان مهد فوتبال کشور بوده و حیف است که یک تیم در لیگ برتر نداشته باشد افزود: امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال خوزستان ترتیبی اتخاذ کنند که شرایط حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر مهیا شود.

وی با بیان این که سال گذشته بازیکنان تیم با جان و دل بازی کردند و خوشحالم که توانستیم تیم را در لیگ حفظ کنیم، افزود: خانم دغاغله مثل یک مادر برای تیم بود و زحمات بسیاری کشید. بازیکنان ما نسبت به تیم های دیگر بسیار کم سن و سال بودند و از تجربه کمتری برخوردار بودند اما با این وجود تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند.

مهدی پور با اشاره به این که قرارداد فصل قبلم 10 میلیون ریال بود افزود: بودجه تیم ما نسبت به تیم های دیگر بسیار اندک است و بسیاری از بازیکنان از جیب خود هزینه می کنند. در طول رقابت های فصل گذشته بیش از سه میلیون ریال هزینه رفت و آمدم شد.

وی با بیان این که بانوان فوتبالی استان شایستگی حضور در رقابت های لیگ برتر را دارند و و با حضور خود در تیم ملی نشان دادند که اگر حمایت شوند حرف های بسیاری برای گفتن دارند افزود: من از چند تیم دیگر پیشنهادات خوبی دارم اما چون در اهواز مشغول به تحصیل هستم شرایط حضورم در استان های دیگر بسیار سخت است.

در ادامه مریم شمال نسب دیگر بازیکن تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: با توجه به این که مسابقات لیگ از 14 مهرماه برگزار می شود هنوز هیچ تمرینی انجام ندادیم و به لحاظ آمادگی بدنی نسبت به تیم های دیگر بسیار عقب هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مسئولان باشگاه در خصوص حضور و یا عدم حضور تیم در لیگ برتر چه برنامه ای در دستور کار خود دارند افزود: وقتی به نزد مسئولان می رویم و موضوع را پیگیری می کنیم اعلام می کنند که تیم داری خواهیم کرد اما تا به امروز نه تماسی با ما گرفته شده و نه قرادادی ثبت شده است.

بازیکن فصل قبل تیم بانوان استقلال خوزستان گفت: اگر مردم بدانند که فصل گذشته چه سختی هایی کشیدیم و چگونه برای بازی های خود به نقاط مختلف کشور سفر می کردیم و از جان مایه می گذاشتیم نسبت به عملکرد ما ایراد وارد نمی کردند.

وی با اشاره به این که فصل گذشته تیم ما بسیار دیر بسته شد و همین امر در عدم نتیجه گیری ما بسیار اثرگذار بود افزود: این موضوع برای من تجربه شد تا تمرینات بدنسازی خود را به طور شخصی از چند وقت پیش شروع کنم تا در صورت تیم داری در لیگ با مشکل مواجه نشوم.

شمال نسب با بیان این که اکثر بازیکنان فصل قبل تیم به غیر از 2 نفر، فوتسالی بودند و برای این که با فضای فوتبال آشنا شوند نیاز به زمان بیشتری داشتند افزود: تیم ما زمانی شکل گرفت که بازی های لیگ رو به اتمام بود. قطعا اگر بازیکنان با تجربه و ملی پوش خوزستانی در ترکیب تیم ما بودند نتایج بهتری کسب می کردیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار