تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۵۳۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور 12 هزار سند ثبتی در شوش
بیش از 12 هزار سند ثبتی در مدت هفت سال در شهرستان شوش صادر شده است
بیش از 12 هزار سند ثبتی در مدت هفت سال در شهرستان شوش صادر شده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوش روز چهارشنبه در آئین تودیع خود افزود: اسناد ثبتی صادره مربوط به زمین های کشاورزی ،شهری ،واحدهای تجاری و زمین های ملی و دولتی می باشند.

وی گفت:از این تعداد حدود پنجهزار هزار هکتار اراضی ملی و کشاورزی دولتی بوده که سند به صورت کاداستری ( طرح حد نگاری) برای آنها صادر شده است.

قربانی گفت:از مجموع پنجهزار و 347 متقاضی سند عادی در شهرستان شوش بیش از چهار هزار و 306 سند اعم از مسکونی ،کشاورزی و تجاری به صورت کاداستری صادر شده است.

رضا نجاتی فرماندار شوش نیز در این آئین با اشاره به وجود حجم زیاد زمین های کشاورزی و همچنین خط مرزی این شهرستان با کشور عراق و نیز استان ایلام و 6 شهر خوزستان جایگاه ثبت اسناد و املاک را در این بین مهم و اساسی عنوان کرد.

وی اداره ثبت اسناد و املاک را یکی از دستگاه های حساس عنوان کرد و اظهار داشت:اداره ثبت از جمله اداراتی است که خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه می دهد ومجموعه ثبت اسناد و املاک اعم از ادارات و دفاتر اسناد رسمی به عنوان اصلی ترین پیشخوان خدمات دولت مطرح هستند.

در این مراسم از خدمات هفت ساله علیرضا قربانی قدردانی و بهروز بهادری به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوش معرفی شد.

علیرضا قربانی اخیرا به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک دزفول منصوب شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار