تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۵۳۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش و پرورش ایذه:
شهرستان ایذه ۳۰۰ معلم کم دارد
مدیر آموزش و پرورش ایذه با اشاره به کمبود ۳۰۰ معلم در این شهرستان گفت: در بخش خدمات نیز ۱۲۰ نیروی کار کم داریم
مدیر آموزش و پرورش ایذه با اشاره به کمبود ۳۰۰ معلم در این شهرستان گفت: در بخش خدمات نیز ۱۲۰ نیروی کار کم داریم.

مرتضی محمودی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس شهرستان اظهار داشت: روز شنبه ساعت 9 صبح زنگ نمادین بازگشایی مدارس شهرستان با حضور مسؤولان شهرستان در دبیرستان دخترانه حورا به صدا در خواهد آمد.

وی با اشاره به عدم راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان شهرستان افزود: عدم تایید مکان پیشنهاد شده باعث شد تا ما در انتظار بازگشت یکی از مدارس به مکان قبلی خود و استفاده از فضای کنونی آن برای راه‌اندازی این درمانگاه در شهرستان ایذه باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایذه با اشاره به مشکلاتی که باعث راه‌اندازی خانه معلم این شهرستان شد، تصریح کرد: با توجه به پایان رسیدن اعتبارات تخصیص داد شده شرکت نفت برای پروژه و عدم وجود اعتبار در سازمان نوسازی، تا زمان تامین اعتبار این طرح که 70 درصد پیشرفت کار داشته است به حال خود باقی می‌ماند.

محمودی در ادامه با اشاره به کمبود نیروی خدمات و معلم در این شهرستان خاطرنشان کرد: تعداد 300 نفر معلم و 120 نفر نیروی خدمات در اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه کمبود داریم و امیدواریم با موافقت با درخواست ما این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش آموزش و پرورش بخش سوسن و استعدادهای موجود در آن بیان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات در بخش پر ظرفیت سوسن  و جلوگیری از کوچ اجباری داشن آموزان این منطقه تخصیص آموزش و پرورش منطقه‌ای به این بخش است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار