تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۵۳۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه:
سرمایه‌گذاران اروپایی به ایذه سفر می‌کنند‌
چند کشور اروپایی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ایذه در بخش های مختلف در روزهای آینده به این شهر سفر می‌کنند
فرماندار ایذه گفت:چند کشور اروپایی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ایذه در بخش های مختلف در روزهای آینده به این شهر سفر می‌کنند.

محسن بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک هئیت بلند پایه به این شهر اظهار داشت:5 مهرماه سال جاری هیئت سرمایه گذار خارجی برای بازدید و مشاهده ظرفیت‌های ایذه به این شهرستان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این سرمایه گذاران از چه کشورهایی هستند، عنوان کرد: این سرمایه‌گذاران از کشورهای دانمارک و لهستان برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی به این شهرستان سفر می‌کنند.

فرماندار ایذه در ادامه افزود: با مذاکرات انجام شده با یک هیئت آلمانی قرار بر این شد که در چند روز آینده برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و همچنین انرژی به زودی به این شهرستان سفرکنند البته این گروه آلمانی در ماه‌های گذشته نیز به این شهر سفری داشتند و تعاملاتی هم با این شرکت شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ایذه بیان کرد: مقرر شده که سرمایه گذاران آلمانی  با مردم شهرستان ایذه به صورت مشترک کار کنند.

 شهرستان ایذه دارای ظرفیت‌های طبیعی و انسانی بسیار زیادی است که می‌توان با ورود شرکت‌های خارجی و ایرانی به این شهرستان در جهت ایجاد اشتغال و رفع محرومیت این شهر گام برداشت.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: ایذه
:
:
:
آخرین اخبار