تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۵۳۳۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دهدز:
وضعیت شهر دهدز بحرانی است
وضعیت شهر محروم دهدز بحرانی است و باید مسئولان نگاهشان به این شهری که فاقد امکانات مناسب است، بیشتر شود
امام جمعه دهدز گفت:وضعیت شهر محروم  دهدز بحرانی است و باید مسئولان نگاهشان به این شهری که فاقد امکانات مناسب است، بیشتر شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مراد حسینی در جلسه ستاد بحران استان که در بخشداری دهدز برگزار شد، اظهار داشت:وضعیت شهر دهدز به سبب کمبود آب آشامیدنی بحرانی است.

وی به سدهای مجاور شهر دهدز اشاره کرد و افزود:شهری که در کنار دو سد قراردارد اما آب آشامیدنی ندارند و در شان مردم این شهر نیست.

امام جمعه دهدز به اعتراضات مردم این شهر اشاره کرد و گفت:بارها به دلیل نبود آب مردم این شهر می خواستند تجمع کنند اما جلوی آنها گرفته شد.

سید مراد حسینی با اشاره به سد کارون سه عنوان کرد: اگر آب دریاچه سد کارون سه در یک استان و شهرستان دیگری قرار داشت قطعا وضعیت آنها فوق العاده بود.

وی با اشاره به نبود جاده مناسب برخی از روستاهای این شهر گفت: بعضی از روستاهای این شهر نیاز به جاده مناسب دارند و باید قطعا بهسازی شوند.

امام جمعه دهدز عنوان کرد: نگاه مسئولان به مناطق محروم یک نگاه ویژه‌ای است و امیدوار هستیم که نگاه آنها به این شهر محروم نیز بیشتر شود.

جیره‌بندی شدن آب در برخی از مناطق ایذه

 محسن بیرانوند فرماندار ایذه نیز در این جلسه اظهار داشت:استان خوزستان پس از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت‌های خوبی داشته  که میزان آن قابل قیاس نیست.

 وی با اشاره به تصویب انتقال آب در شورای عالی اقتصاد عنوان کرد: انتقال آب به تصویب هئیت دولت و با سرمایه‌گذار خارجی موافقت شد که نیازمند زمان است.

فرماندار ایذه با اشاره به کمبود آب در شهرهای ایذه و دهدز عنوان کرد: کمبود آب شرب سبب نارضایتی مردم شد و این موضوع در برخی از مناطق به صورت جیره بندی انجام می شود و در بعضی از محله‌های دیگر نیز در هفته چندساعت بیشتر آب ندارند.

بیرانوند افزود:کمبود آب در شهرهای ایذه ودهدز به گونه‌ای بوده که حجم آب در  پشت سد کارون3 چندین هزارمتر مکعب آب ذخیره است.

فرماندار ایذه با بیان اینکه کمبود آب و تامین آب از چاه‌ها مشکل اساسی امروز منطقه است، گفت:با وجود سد کارون3 ایذه از نظر برق در مشکل قرار دارد و برخی از جاده‌های این شهرستان در بارندگی مسدود می‌شوند که نیازمند به بازسازی و بهسازی هستند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار