تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۵۳۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای 87 برنامه در هفته دفاع مقدس در آبادان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: 87 برنامه ، در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: 87 برنامه ، در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار مجید حسین زاده روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری ارگان ها و اداره های مختلف در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی شعار امسال هفته دفاع مقدس را 'من انقلابیم' عنوان کرد و اظهار داشت:همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) ، برنامه‌های امسال بیش از گذشته رنگ و بوی عاشورایی دارد.

سرهنگ پاسدار حسین زاده گفت:با توجه به سالروز شکست حصر آبادان در روز 5 مهر رژه نیروهای مسلح مستقر در منطقه با حضور سردار پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین بعنوان سخنران برنامه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش عشایر و مردم چوئبده در پشتیبانی جنگ بخصوص روزهای آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت:رژه دریایی با حضور یگان هایی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ، نیروی دریایی سپاه پاسداران مستقر در منطقه، دریابانی و لنج داران بومی منطقه چوئبده برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به برگزاری هشت یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس در آبادان اشاره کرد و بیان داشت: یادواره شهدای 2 مهر سالروز بمباران آموزش و پرورش آبادان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

وی به برگزاری مسابقات بومی محلی، مسابقات ورزشی، نشست های روشنگری، شب شعر، تئاتر خیابانی درهفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:در این هفته اردوی جهادی جامعه پزشکی در روستاهای محروم شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ حسین زاده دیدار با خانواده های شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس آبادان اعلام کرد.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه سالروز آغاز حمله ارتش بعث عراق به خاک میهن اسلامی آغاز می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار