تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۵۳۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک:
نخستین پارک ورزشی اندیمشک احداث می‌شود
نخستین پارک ورزشی اندیمشک بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال و به نام شهدای چهارم آذر احداث می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: نخستین پارک ورزشی اندیمشک بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال و به نام شهدای چهارم آذر احداث می‌شود.

کیومرث آریا متین امروز در حاشیه بازدید از پارک ورزشی شهدای چهار آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد پارک ورزشی در اندیمشک با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک طراحی و در حال اجرا است.

وی افزود: چهارم آذر سال ۶۵ روز سرور، ایثار، مقاومت مردان و زنان سنگربان کرخه و دز است، برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار اندیمشک نخستین پارک ورزشی اندیمشک به نام شهدای ۴ آذر نام‌گذاری می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به احداث نخستین پارک ورزشی در اندیمشک باهدف حمایت از ورزش همگانی گفت: سرانه ورزشی در اندیمشک پس از تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های ورزشی طراحی‌شده در اندیمشک سرانه ورزشی شهرستان به یک متر خواهد رسید که خود یک انقلاب در حوزه ورزشی اندیمشک است.

وی پارک ورزشی شهدای چهارم آذر اندیمشک را یک طرح ماندگار و بی‌بدیل معرفی و بیان کرد: پارک ورزشی شهدای چهارم آذر اندیمشک در زمینی به مساحت ۶ هکتار بااعتبار ۱۵ میلیارد ریال در کوی شهدای منطقه ساختمان اندیمشک احداث می‌شود.

آریا متین بابیان اینکه سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری نیمه‌تمام اندیمشک اصلاح و تکمیل می‌شود اظهار کرد: کار مطالعاتی در جهت اصلاح و تکمیل سالن چندمنظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفره اندیمشک انجام و به‌زودی شاهد تکمیل سالن ورزشی در شهرستان هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام در اندیمشک سرانه ورزشی اندیمشک را به یک متر افزایش داده که درزمینهٔ حوزه ورزشی یک انقلاب بزرگ و ماندگار در شهرستان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار