تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۵۳۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس:
نمایندگی ادارات در هندیجان توانایی انجام کارها را ندارند
نمایندگی ادارات در هندیجان توانایی انجام کارها را نداشته و باید ضمن مستقل شدن در این شهر هم مستقر شوند
نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگی ادارات در هندیجان توانایی انجام کارها را نداشته و باید ضمن مستقل شدن در این شهر هم مستقر شوند.

علی گلمرادی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان که با حضور استاندار خوزستان، مدیران کل، معاونین مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: از حضور استاندار خوزستان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان که در شهرستان محروم هندیجان حضور پیدا کردند، تشکر و قدردانی دارم.

وی افزود: استاندار خوزستان به هندیجان و حوزه انتخابیه بنده نگاه ویژه و محبت‌آمیزی دارد، درواقع عقب‌ماندگی هندیجان در کل استان خوزستان بسیار مشهود و هویداست.

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس بیان کرد: هندیجان بسیار عقب‌مانده و محروم شده و متناسب با توانمندی‌های خود رشد نکرده است.

وی گفت: با سازوکارهای اداری موجود نمی‌توان همه عقب‌افتادگی‌های هندیجان را رفع کرد، ما انتظار داریم تلاش مضاعف صورت گیرد.

گلمرادی عنوان کرد: در بحث آب فاضلاب مشکلات زیادی در هندیجان داریم، تجارت و ته لنجی راهکارهای اساسی برای کمک به اشتغال، توسعه اسکله بندر سجافی و لایروبی آن بسیار مهم است.

مشکل موتور قایق‌های صیادی هندیجان کاملاً رفع نشده است

وی افزود: هندیجان در بحث صید و صیادی بسیار مشکل دارد، سخت‌گیری‌های در خصوص آزادسازی موتور 75 اسب نجار صورت گرفته که نیاز به حمایت جدی دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در بحث پرورش آبزیان و حضور سرمایه‌گذاران هندیجان مکانی مستعد و قابل ارتقا است بنابراین این شهر توانایی حل اشتغال استان خوزستان را نیز دارد.

وی گفت: جاده هندیجان به ماهشهر با تلاش‌های زیاد ردیف آن از هشتم کشور به اول تغییر کرد که امروز 18 کیلومتر آن افتتاح و تا پایان سال این جاده باید تکمیل شود.

گلمرادی عنوان کرد: در بخش درمان زیرساخت‌های آن در هندیجان آماده است، فقط تجهیزات و متخصص باید به آن اختصاص داده شود.

 وی افزود: هندیجان توانمندی زیادی داشته و این وضعیت اسفناک درشان مردمان مؤمن، ولایت مدار نیست ادارات باید در هندیجان مستقر و مستقل شوند.

ادارات باید در هندیجان مستقر و مستقل شوند

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس بیان کرد: نمایندگی‌های ادارات در هندیجان نمی‌توانند کاری را برای مردم انجام دهند، باید ادارات مستقل شوند.

وی گفت: مردم هندیجان وقتی پولدار می‌شوند از این منطقه رفته و درجاهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند، سایت گردشگری بندر بحرکان اگر رونق پیدا کند می‌تواند قطب گردشگری ساحلی و دریایی برای استان خوزستان شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار