تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۳۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند:
منطقه آزاد اروند در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان شرکت کرد / تصاویر
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از شرکت این منطقه در نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان خبر داد
خوزنیوز: مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از شرکت این منطقه در نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند؛ سید علی موسوی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور امروز 31 شهریور ماه برابر با 22 سپتامبر 2017 در محل اکسپو ایروان گشایش یافت، گفت: در آئین افتتاحیه این نمایشگاه سفیر ایران در ارمنستان، وزیر اقتصاد و سرمایه گذاری ارمنستان و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی ایران حضور داشتند.

وی افزود: در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان علاوه بر 49 شرکت تولیدی، خدماتی، صنفی، تجاری و گردشگری، سه منطقه آزاد اروند، ارس و ماکو نیز به نمایندگی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه یاد شده  یک هزار و 200 متر مساحت دارد، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان از امروز تا سوم مهرماه  دایر است.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند استقبال خوب تجار، بازرگانان، صنعتگران  و سرمایه گذاران از غرفه منطقه آزاد اروند را یادآور شد و گفت: مزیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) در هنگام حضور وزیر اقتصاد ارمنستان و سفیر ایران در غرفه منطقه آزاد اروند تشریح شد.



:
:
:
آخرین اخبار