تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۵۳۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود تیم بسکتبال جوانان خوزستان به جمع هشت تیم برتر کشور
تیم بسکتبال جوانان خوزستان با قهرمانی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور به جمع هشت تیم برتر صعود کرد
تیم بسکتبال جوانان خوزستان با قهرمانی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور (گروه B2) با حضور تیم های خراسان رضوی، خوزستان و توابع تهران از 30 شهریور به مدت سه روز در شهر مشهد برگزار شد که صبح شنبه و در روز پایانی این رقابت ها تیم خوزستان به مقام نخست دست یافت.

در روز نخست این رقابت ها بسکتبالیست های خوزستانی در دیدار با تیم قدرتمند توابع تهران توانستند با ارائه یک بازی حساب شده با نتیجه 77 بر 65 از سد این تیم عبور کنند.
تیم بسکتبال خوزستان در دیدار دوم خود باید به مصاف تیم کردستان می رفتند که با توجه به غیبت این تیم، سه امتیاز بازی به بسکتبالیست های خوزستان تعلق گرفت.

در روز دوم این مسابقات تیم بسکتبال خوزستان به مصاف تیم میزبان یعنی خراسان رضوی رفت که از وجود سه بازیکن ملی پوش جوانان و نوجوانان سود می برد که در نهایت با به نمایش گذاشتن یک بازی با برنامه و هدفمند حریف قدرتمند خود را با حساب 93 بر 85 مغلوب کنند.

ابوالفضل قادریان، مهدی جعفری، پویا فیصلی،مهدی پرنیاک، نیما تیموری، امیرسالار صفرنژادی، عرفان طیبی، محمدرضا بختیاری، محمدمهدی صیدی، مهدی مرمزی زاده، سینا قنواتیان به عنوان بازیکن و بهنام شاهی دوست و غلامعباس صفرنژادی به عنوان مربی و سرپرست ترکیب تیم خوزستان را در این رقابت ها تشکیل دادند.

همچنین فرزاد اعتقاد تنها داور خوزستانی حاضر در این مسابقات بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار