تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۵۳۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان:
دوستی ویسی و پورموسوی مهم‌تر از داربی است
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، دوستی و صمیمیت ویسی و پورموسوی را مهمتر از نتیجه داربی دانست
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، دوستی و صمیمیت ویسی و پورموسوی را مهمتر از نتیجه داربی دانست.

بهروز مکوندی در ابتدا در خصوص تساوی این تیم برابر سپیدرود رشت، اظهار کرد: بعد از بازی بدی که مقابل ذوب آهن داشتیم، تیم از نظر روحی - روانی در شرایط خوبی قرار نداشت و برای بازی با سپیدرود رشت در تلاش بودیم که تیم از این شرایط فاصله بگیرد و برای بازی آماده شود.

وی افزود: فکر می‌کنم تا حدودی در این کار موفق بودیم و توانستیم بازی بسیار خوبی به نمایش بگذاریم ولی استرس بازی با ذوب آهن کاملا از بین نرفته بود و همین باعث شد، نتوانیم از موقعیت‌های‌مان بهره ببریم. در دیدار با سپیدرود رشت فکر می‌کنم، شیخ ویسی دروازه‌بان تیم‌مان بیکارترین بازیکن زمین بود و ما مستحق برد بودیم که به آن نرسیدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی این هفته این تیم برابر فولاد نیز اظهار کرد: با یک تیم بسیار خوب بازی داریم که امسال نتایج خوبی کسب کرده و موقعیت بسیار خوبی در جدول دارد. فولاد دو هفته متوالی است که توانسته به پیروزی برسد. همچنین تعدادی از بازیکنان فصل گذشته استقلال خوزستان اکنون در فولاد هستند، ضمن این‌که کادر فنی فصل گذشته استقلال خوزستان نیز اکنون در فولاد مشغول به فعالیت هستند. در کل دو تیم شناخت کاملی نسبت به هم دارند.

وی افزود: علاوه بر حساسیت این بازی به دلیل داربی بودن آن، شناختی که هر دو تیم نسبت به هم دارند، بسیار می‌تواند به بهتر برگزار شدن این دیدار کمک کند و مردم شاهد یک بازی تماشاگرپسند باشند. ما نیاز داریم در این دیدار به پیروزی برسیم تا وضعیت‌مان را در جدول رده‌بندی که اصلا خوب نیست، بهبود ببخشیم.

مکوندی خاطرنشان‌کرد: چند هفته است که نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و نوسان بسیار داشته‌ایم و به همین دلیل نیاز است که از بازی پیش‌رو با سه امتیاز خارج شویم. تا پس از تعطیلی لیگ بتوانیم تیم را به شرایط بهتری برسانیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازی با فولاد جدا از حساسیت داربی بودن آن، برای سرمربیان دو تیم که در گذشته کنار هم کار کرده‌اند و در واقع در این دیدار می‌خواهند قابلیت‌های فنی خود را به رخ هم بکشند نیز بسیار مهم است، گفت: ویسی و پورموسوی چند سال با یکدیگر همکار بوده‌اند و طی این سال‌ها قابلیت‌های فنی و توانایی‌های خود را نشان داده‌اند و یک بازی تاثیری در نشان دادن قابیلت یک سرمربی ندارد. فکر می‌کنم دوستی و صمیمیت ویسی و پورموسوی، برای اعضای دو تیم و فوتبال خوزستان مهم‌تر از نتیجه داربی است.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال دیگر درخصوص وضعیت اخراجی‌های این تیم، عنوان کرد: باشگاه هنوز در خصوص طالب ریکانی و حکیم نصاری نشستی نداشته است و فکر می‌کنم در تعطیلی لیگ، وضعیت مشخص شود. به هر حال این دو بازیکن، سرمایه‌های باشگاه هستند و اکنون همه چیز به نظر ویسی و مدیریت باشگاه بستگی دارد. امیدوارم آن‌‌ تصمیمی که به صلاح باشگاه و بازیکن است، گرفته شود و همه چیز به خیر بگذرد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال خوزستان، امسال تنها با هدف ماندن در لیگ تلاش می‌کند، گفت: استقلال خوزستان با دو مشکل عمده روبه‌رو است؛ باشگاه با تغییر مدیریتی و همچنین از دست دادن 20 بازیکن مواجه شد، ضمن این‌که هنوز بحث واگذاری یا عدم واگذاری تیم مشخص نشده است. به هر حال همین موارد باعث شده که نتایج لازم حاصل نشود ولی همه در تلاش هستیم که تیم از این وضعیت خارج شود.

مکوندی بیان کرد: رسیدن به موفقیت دور از دسترس نیست و امیدوارم با تلاش و کار بیشتر و همچنین مدیریت بهتر از نظر فنی و غیرفنی در شرایط بهتری قرار بگیرم و سعی کنیم تفکر بازی کردن برای ماندن در لیگ را از ذهن دور کنیم و تیم به روزهای اوج خود برگردد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار