تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۵۳۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز:
تغییری در وضعیت مدرسه شهید مفتح ایجاد نشده است
تاکنون تغییری در مدرسه مشاهده نشده و قرار است اداره‌کل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در این زمینه به تفاهم برسند که این کار انجام نشود
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز با اشاره به تبدیل مدرسه شهید مفتح کوی علوی اهواز به کلانتری، گفت: تاکنون تغییری در مدرسه مشاهده نشده و قرار است اداره‌کل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در این زمینه به تفاهم برسند که این کار انجام نشود.

فاضل خمیسی در خصوص آخرین وضعیت مدرسه شهید مفتح کوی علوی اهواز، اظهار کرد: این مدرسه در دو سال گذشته به عنوان پروژه به اداره‌کل نوسازی مدارس معرفی شده تا بازسازی شود و اکنون دانش‌آموزی پذیرش نمی‌کند.

وی افزود: امسال هم در جوار این مدرسه، مدرسه‌ی دیگری وجود دارد که دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد و امیدواریم مدرسه شهید مفتح در اولویت اداره‌کل نوسازی مدارس قرار گیرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز با اشاره به بحث تبدیل این مدرسه به کلانتری، گفت: این بحث از حیطه اختیارات اداره ناحیه خارج بوده و بر عهده اداره‌کل آموزش و پرورش استان و استانداری است. این مدرسه همچنان در همان وضعیت سابق قرار دارد و تاکنون تغییری در آن مشاهده نشده است.

خمیسی ادامه داد: قرار است این موضوع پیگیری شود تا نیروی انتظامی و آموزش و پرورش به تفاهم برسند که این کار انجام نشود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار