تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۵۳۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حالی که هنوز بارانی نیامده است
فرماندار: مناطق شهرستان کارون غرق در فاضلاب هستند
وضعیت فاضلاب شهرستان کارون بسیار نابسامان است و در حالی که هنوز بارندگی‌ها در شهرستان کارون آغاز نشده است، بسیاری از مناطق شهرستان غرق در فاضلاب هستند
فرماندار شهرستان کارون با اشاره به نزدیک شدن فصل بارندگی‌ها، گفت: وضعیت فاضلاب شهرستان کارون بسیار نابسامان است و در حالی که هنوز بارندگی‌ها در شهرستان کارون آغاز نشده است، بسیاری از مناطق شهرستان غرق در فاضلاب هستند.
 
معصومه خنفری اظهار کرد: به صورت مقطعی در حال حل مشکل فاضلاب شهرستان کارون هستیم به این صورت که به کمک واترجت به تخلیه سبتیک‌های فاضلاب و کانال‌ها و جوی جدول‌های شهرستان می‌پردازیم.
 
وی با بیان این‌که با این کارهای مقطعی مشکل فاضلاب شهرستان حل نخواهد شد، افزود: شبکه فاضلاب شهرستان کارون فرسوده است و فقط در برخی از مناطق اجرا شده است و بسیاری از مناطق حتی خروجی فاضلاب ندارند.
 
فرماندار شهرستان کارون تصریح کرد: در برخی از مناطق شیب شبکه‌های فاضلاب مناسب نیست و حتی در جاهایی شیب معکوس است و باعث می‌شود تا فاضلاب به سمت خیابان‌ها و کوچه‌ها سرازیر و برای محل تردد مردم در شهرستان مشکل ایجاد شود.
 
وی افزود: بسیاری از مناطق شهرستان کارون شبکه فاضلاب ندارند، خاطرنشان کرد: شبکه‌های فاضلاب در برخی از مناطق شهرستان کارون استاندارد کار نشده و در بخش‌هایی نیز که استاندارد کار شده است، به علت آنکه خروجی ندارد یا وارد رودخانه می‌شود یا وضعیت نابسامانی ایجاد می‌کند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شهرستان کارون
:
:
:
آخرین اخبار