تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۵۳۵۱۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست از رییس جمهور برای ورود به مساله آرمان
پرداخت‌ قطره‌چکانی در شان سپرده‌گذاران موسسه آرمان نیست
پرداخت‌های قطره چکانی موسسه ملل در رابطه با سپرده‌گذاران موسسه آرمان در شان مردم نیست و این مساله باید اصلاح شود
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه نمایندگان استان به رییس جمهور برای ورود به بحث موسسه آرمان، گفت: پرداخت‌های قطره چکانی موسسه ملل در رابطه با سپرده‌گذاران موسسه آرمان در شان مردم نیست و این مساله باید اصلاح شود.
 
جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد : امروز در مجلس به وزیر اقتصاد تذکری در خصوص نحوه پرداخت سپرده آرمانی‌ها از سوی نمایندگان استان داده شد و به دنبال آن هستیم تا این مساله هرچه سریعتر حل شود.
 
وی افزود: در روز سه‌شنبه در جلسه علنی مجلس نیز برای حل هرچه سریعتر این مشکل، نمایندگان استان نامه‌ای به ریاست جمهور خواهند داد تا شخص آقای روحانی خود در بحث موسسه آرمان ورود کند و پیگر حل مشکل سپرده‌گذاران این موسسه باشد.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نحوه پرداخت سپرده مردم صحیح نیست و با این کار هم روحیه مردم از بین می‌رود و هم به آنچه که می‌خواهند برسند، دست پیدا نمی‌کنند زیرا وقتی پول به صورت قطره چکانی به آن‌ها داده شود، ارزش و اعتبار آن از بین می‌رود.
 
الباجی عنوان کرد: پرداخت‌های قطره چکانی موسسه ملل در رابطه با سپرده‌گذاران موسسه آرمان در شان مردم نیست و این مساله باید اصلاح شود زیرا این حرکت، حرکت خوبی نیست.
 
 در دو روز گذشته سپرده گذاران موسسه آرمان در اهواز تجمع کردند و خواستار پرداخت سپرده‌ها و رسیدگی به وضعیت خود شدند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
با سلام و تشکر از نماینده محترم اهواز . بنده از مشتریان موسسه آرمان اهواز هستم با موجودی 60 میلیون. یک سوالی که دارم و امکان داره سوالی خیلی از مشریان این موسسه باشد . و خواهش میکنم مطرحش کنید. این طور که پیداست از برج2 این موسسه منحل شد تا الان . که آقای سیف محترم از سقف 3 میلیون شروع میکنن تا به ما برسه شاید بره سال آینده . بعد این مدت که پول داخل حسابشون هست چرا سود پولمون رو نمی خوان بدن از برج 2 بعد. چرا ما مردم باید اینقدر ظلم ببینیم. آقای سیف خواب ناز تشریف داشتن آرمان نزدیک به چهار سال شاید هم بیشتر فعالیت میکرد میتونستی اعلام کنی مردم سپرده گذاری نکن سال اول این کار رو میکردی نه بعد از چند سال کار خودتون هم مشکل داره. و اینکه آرمان 23 درصد میداد روز شمار. که با نظام بانکی نمیخورد و بحث مجوز که این اتفاق افتاد . الان موسسه کوثر داره روز شمار 22 درصد میده . بریم سرمایه گذاری کنیم یا اینم سیاست بعدی دولت. متاسفم برای این مملکتی که پایه و اساسی نداره از بالا تا پایین داخل هر نظامی نگاهش کنی مشکل داره .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
این رییس بانک مرکزی فکر میکنه مردم گدا هستن میخواد تعداد معترضین رو کم کنه تا پولای درشت رو راحت تر بالا بکشه دو سال بود پیام ایشون رو تو سا یتا دنبال میکردم که میگفت مشکل آرمان حل شده ثبت شرکتها رو هم گرفته و فقط منتظر اخذ مجوزه حالا که موسسه توسعه یه طرفه تفاهم نامه رو بهم زده میگه ما به مردم هشدار دادیم مثل اینکه پلیس دزد رو میشناسه ولی دستگیر نمیکنه فقط به مردم میگه مواظب باشید فلانی دزده
واقعا براش متاسفم اگه وجدان داشت باید استعفا میداد نه اینکه سپرده گذارا رو متهم کنه
مالباخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
واقعا مردم اهواز لیاقت ما همین قدره .ما ازنمایندگان بیشتر ازاینها انتظارداریم این قطره چکانی نیست این حرکت موسسه ملل یک نوع زهر ی که به سپرده گزارها وارد میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
باسلام واحترام
تصميم بانك ملل كه درگزارش آن بانك براي پرداخت مبالغ 3ميليون توماني براي سپرده گزاران بانك آرمان آمده است نشان مي دهد كه بانك مركزي دستورالعملي مشخصي به اين بانك نداده است واين خودآغازيك مشكل ديگربراي سپرده گزاران موسسه آرمان است اين تصميم مويداين موضوع است كه بانك ملل مانندبانك هاي دولتي ازمديران كهنه كاري برخوردارنمي باشدتاتوان ان راداشته باشدتافرصت لازم حل مشكل نمايد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
این بود جواب اعتماد ما به شما ???????
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
پیگیری راسخ وصمیمانه این نماینده محترم دراین موقعیت حساس قابل هرگونه تقدیروتشکراست نمایندگان استان لرستان که ازدوستان صمیمی اقای علی دولتشاه ان بخشایشگر دست وددل بازومتحور دارایی های سپرده گذاران بیچاره ودرمانده هستند چرا ساکت وبی تفاوت ماتده اتد میتوان حدس زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
چرا همیشه از مردوم بدبخت دزدی میکنین ؟ کی جیباتون پر میشه؟ کی پولمونه میدین؟
عقیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
سلام و تشکر از نماینده محترم . بنده از مشتریان موسسه آرمان سوسنگرد هستم با موجودی 80میلیون امکان داره سوالی خیلی از مشریان این موسسه باشد . و این سوال اینه از برج2 این موسسه منحل شد تا الان که آقای سیف محترم از سقف 3 میلیون میخوان شروع کنن که همه میدونن این کار نمیشه دارن مردم اروم میکنن ومن مطمئانم این جز سیاستهای خودشون وغیره هست .ولی میخوام اینو بگم مردم هم زیاد احمق نیستن که علکی تو سایتهای انترنتی اعلان پرداخت ب سپرده گزاران میکنید باور کنند چون هر ماه یه نظر میگید بعدش این نظر رو خراب میکنید یه چیزی بگید تا اخرش هم سر حرفتون بمونید متاسفم برای این مملکت
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
سلام بعنوان مال باخته ازاستاندارونمایندگان مجلس شواری اسلامی مردم همیشه باغیرت خوزستان کمال تشکروقدردانی اززحمات شبانه روزی اون عزیزان که واقعاازجان مایه گذاشته اندممنون وخداوندبه حق محاسن به خون خضاب شده امام حسین (ع)حق مردم لرستان راازنمایندگان بیخیال لرستان بگیرد.
:
:
:
آخرین اخبار