تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۵۳۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات استقلال اهواز مالک جدید باشگاه را هم به ستوه آورد
مالک باشگاه استقلال اهواز که کمتر از سه ماه است در این سمت قرار گرفته است، از حواشی ایجاد شده برای این باشگاه ابراز خستگی می‌کند و می‌گوید، اکنون حاضر به واگذاری تیم هستم و بعد از آن هم می‌خواهم مانند گذشته بیرون از گود در قالب یک هوادار از تیم استقلال اهواز حمایت کنم.

ایمان عیسی‌زاده اظهارکرد: من همیشه دوست داشتم، واقعیت‌ها را بیان کنم؛ دروغ‌ها و افتراهای زیادی زده شد ولی من سکوت کردم اما دوستانی در باشگاه و بیرون از باشگاه و حتی هواداران اصلی استقلال اهواز از من خواستند که واقعیت‌ها را عنوان کنم.

وی بیان کرد: اکنون کار به جایی رسیده است که من بین استقلال اهواز و آرامش می‌خواهم آرامش را انتخاب کنم و این هم به دلیل مسائل و مشکلاتی است که عده‌ای برای تیم درست کرده‌اند. در واقع بدهکارهای دیروز، طلبکارهای امروز هستند. با ورود من به مشکلات باشگاه استقلال اهواز، خوب و تمیز کار کردن، موجی از امیدواری در دل هواداران واقعی این تیم به وجود آمد ولی حالا عده‌ای در حالی‌که شرایط تیم خوب است، کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: مدتی پیش جلسات مختلفی گرفته شد و از من خواستند که تیم را تحویل بگیرم و گفتند شما چند سال پشت پرده از تیم حمایت کرده‌اید و اکنون بیا و به صورت علنی تیم را حمایت کن و من هم در نهایت پذیرفتم ولی اکنون مشکلاتی پیش آمده است و در حالی‌که نمی‌خواستم آن‌ها را بازگو کنم، دوستان گفتند سکوت نکن و آدم‌هایی را که در حال تیشه به ریشه زدن استقلال اهواز هستند، معرفی کن.

وی خاطرنشان‌کرد: این عده در حالی اکنون طلبکار شده‌اند که پیش از این، به درب خانه من می‌آمدند و می‌‌گفتند پای تیم بایست و بعد از آن هم ما تمام کسانی که به باشگاه و تیم آوردیم، نفراتی بودند که خود این عده می‌خواستند؛ گفتند کاسیمیرو را بیاورید که آوردیم و تا امروز که خواسته‌های آن‌ها را انجام می‌دادیم، خوب بودیم ولی وقتی جلو زیاده‌خواهی آن‌ها را گرفتیم و خواستیم نظم در تیم حکمفرما شود، اعتراض کردند.

عیسی‌زاده افزود: اکنون که سرمربی تیم بازیکنان مورد علاقه آن‌ها را نمی‌خواهد و مدیرعامل به توقعات نامعقول آن‌ها پاسخ منفی می‌دهد و در حالی‌که در گروه خودمان در لیگ دسته دو کشور صدرنشین هستیم، این عده اعتراض می‌کنند و این نشان می‌دهد که آن‌ها بیشتر به دنبال این هستند که در کنار تیم برای کارهای خودشان به نتیجه برسند.

وی بیان کرد: ما امسال یک تیم خوب و آینده‌دار را با 400 میلیون تومان بستیم و تاکنون آن را مدیریت کرده‌ایم و سرمربی خارجی بسیار خوبی را آوردیم. ما حتی چندین جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان داشتیم و قول داد که از ما حمایت کند. همچنین استاندار هم به ما قول داد که از استقلال اهواز حمایت خواهد کرد.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: روی صحبت من با آقایانی است که به دنبال نابودی استقلال هستند. این عده خط می‌گیرند و جهت‌دار عمل می‌کنند، البته این عده  آدم‌های کوچکی در استان هستند، چرا که هواداران واقعی استقلال، افرادی بزرگ می‌باشند.

وی با اشاره به بحث اعتصاب این تیم نیز عنوان کرد: سرمربی تیم بعد از بازی هفته گذشته، دو روز به بازیکنان استراحت داد ولی بعد دوستان حاشیه درست کردند و گفتند اعتصاب شده است.

عیسی‌زاده با بیان این‌که آماده واگذاری تیم هستم، گفت: از حواشی خسته شده‌ام و بدون هیچ چشم‌داشتی آماده واگذاری استقلال اهواز هستم و بعد هم به عنوان یک هوادار از دور به تیم کمک می‌کنم. پس اگر کسی است که می‌تواند به استقلال اهواز کمک و آن را مدیریت کند، حاضر به واگذاری تیم هستم. من بابت چه چیزی باید آرامشم را خراب کنم؟

وی خاطرنشان‌کرد: دل خوشی مردم اهواز، استقلال اهواز است و این تیم هواداران بسیار زیادی دارد و نتیجه‌گیری این تیم از جنبه‌های مختلف به شهر اهواز کمک می‌کند. این را هم بگویم، حتی سرمربی تیم حاضر نبود، هدایت یک تیم لیگ دویی را بر عهده بگیرد، ولی وقتی ما از نام بزرگ استقلال اهواز برای او گفتیم، حاضر به همکاری شد.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: برای من مهم این است که اکنون هواداران واقعی استقلال اهواز از این‌که تیم‌شان صدرنشین است، احساس غرور می‌کنند. من به دنبال مسوولیت و جایگاهی نیستم و اکنون تصمیم دارم کنار بروم و از دور از استقلال اهواز حمایت کنم.

وی بیان کرد: این هفته بازی مهمی در پیش داریم و من چه باشم و چه نباشم، به تعهداتم در قبال بازیکنان و تیم به عنوان یک هوادار و یک دلسوز عمل می‌کنم. من مثل خیلی‌ها حاضر به نابودی استقلال اهواز به خاطر منافع شخصی‌ام نیستم. خیلی از دوستان نمی‌خواهند استقلال اهواز نتیجه بگیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار