تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۵۳۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: فوتبال "سید" را می‌شناسم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که نوع فوتبال پورموسوی، سرمربی فولاد را می‌شناسد و تیمش را برای انجام بازی زیبا به میدان می‌فرستد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که نوع فوتبال پورموسوی، سرمربی فولاد را می‌شناسد و تیمش را برای انجام بازی زیبا به میدان می‌فرستد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: هر دو تیم برای خوب بازی کردن و بازی تماشاگر پسند تلاش می‌کنند. نتیجه این دیدار در هر صورت به سود فوتبال خوزستان است. اگر ما ببریم وضعیتمان در جدول بهتر می‌شود و اگر فولاد ببرد جایگاهش بهتر می شود و همه خوشحال می شویم و با نتیجه مساوی هم که امتیازات تقسیم می‌شود. به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق.

وی ادامه داد: ما یک امتیاز را هنگام ورود به زمین داریم و برای دو امتیاز باقی مانده تلاش می‌کنیم. در کل تلاش می‌کنیم که یک بازی تماشاگرپسند به نمایش بگذاریم. از تفکرات "سید" (اکبر پورموسوی) و فولاد آشنایی داریم و آن ها هم ما را می شناسند. وضعیت روحی روانی فولاد نسبت به ما خیلی بهتر است و بالای جدول هستند که از این بابت خوشحالیم، البته ما برابر فولاد دست و پا بسته نیستیم و برای امتیاز گرفتن وارد زمین می شویم.

او افزود: محروم و مصدوم نداریم ولی دو بازیکن عضو تیم ملی نوجوانان در اردوی این تیم هستند. دو نفر هم در کمیته انضباطی باشگاه حضور دارند و در این دیدار نیستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال ایسنا که تقابل با همکار سابق را چطور می بینید؟ گفت: ازاین که پورموسوی همکار من بود و الان سرمربی تیم لیگ برتری است، خوشحالم. این افتخار خوزستان و خود من است. او مربی فولاد خوزستان است و من مربی استقلال و هر دو برای پیروزی تیممان می‌جنگیم. امیدوارم او موفق باشد.

وی درباره اختلافاتی که ابتدای فصل با پورموسوی پیدا کرده بود نیز تصریح کرد: یکسری حرف های خاله‌زنک بود و افرادی که بین ما رابط بودند، صحبت‌هایی را رد و بدل می‌کردند. من سید را کاملا می‌شناسم و هر مربی خوزستانی که موفق باشد ما خوشحال می‌شویم.

ویسی گفت: تیم فولاد نسبت به ما سرحال تر است و خط حمله خوبی در اختیار دارند والبته خط دفاع ما هم خوب است. خط هافبک هر دو تیم نیز جنگنده هستند و این‌ها باعث می‌شود که فوتبال خوبی را مشاهده کنیم.

او درباره شایعاتی مبنی بر درگیری مربی تیم با دو بازیکنی که به کمیته انضباطی باشگاه تحویل داده شده‌اند نیز گفت: چنین چیزی نبود. نبود این دو بازیکن به ما لطمه نزده است ولی بودنش آن ها می توانست به ما کمک کند. بعد از این دو بازی تکلیف دو بازیکن مشخص می‌شود. این اتفاق مانند دعوا در خانواده است ولی من که نباید بگویم که با فرزند و همسرم چه رفتاری می‌کنم. اگر من هم این اتفاقات را بازگو کنم اتفاقی مانند برنامه ۹۰ رخ می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت یونس دلفی بازیکن جوان این تیم، عنوان کرد: او پارسال قرار بود که به ایتالیا برود ولی به خاطر مشکل ویزا پدرش این اتفاق رخ نداد و امسال من نمی گذارم که از تیم جدا شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار