تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۵۳۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: فولادی می‌سازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشد
دنبال این هستیم که فولادی بسازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشیم اما اصلا به دنبال کری‌خوانی نیستیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: دنبال این هستیم که فولادی بسازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشیم اما اصلا به دنبال کری‌خوانی نیستیم.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری قبل از این دیدار، اظهارکرد: امیدوارم با کمک همه فردا بتوانیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم، چرا که هنوز معتقدیم که فوتبال خوزستان، مهد فوتبال ایران است و امیدوارم با انجام یک بازی خوب، بتوانیم نگاه پایتخت نشین ها را به فوتبال خوزستان بازگردانیم. فوتبال خوزستان نیاز به حمایت دارد و امیدوارم فوتبال از دو قطبی بودن خارج شود.

وی بیان کرد: دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد و ما تلاش می‌کنیم در قالب دوستی و رفاقت، بازی زیبا و همراه با نتیجه به نمایش بگذاریم و به روند روبه رشدمان ادامه دهیم. من و ویسی به دنبال فوتبال رو به جلو هستیم و در بازی گذشته نیز اصلا به نام بزرگ حریف مان نگاه نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد:  ما در این دیدار فقط دو بازیکن را در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که به نظر می رسد این داربی برای دو همکار سابق از اهمیت بسیاری برخوردار است نیز گفت: من در استقلال خوزستان روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم و این باشگاه و هوادارانش همیشه برای من قابل احترام هستند. من سه سال به عنوان همکار در کنار ویسی کار کردم. ما به دنبال این هستیم که فولادی بسازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشیم. ما اصلا به دنبال کری‌خوانی نیستیم و دوست دارم در آرامش حرکت کنم و از بازیکنانمان خواسته‌ام طوری رفتار کنند که به نفع هدف مان باشد. تلاش من این است که حساسیت کاذب را کمتر کنم.

پورموسوی در پایان گفت: ما نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کرده‌ایم تا از آن استفاده کنیم. آن‌ها به دنبال جدایی از انتهای جدول هستند و ما هم به دنبال این هستیم که روند مثبتمان را ادامه دهیم. مطمئنم فردا بازی بسیار خوبی رقم می خورد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار