تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۵۳۵۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی سینمای دفاع مقدس در انجمن سینمای جوانان اهواز
کانون فیلم انجمن سینمای جوانان اهواز این هفته با نمایش فیلم ایستاده در غبار به بررسی سینمای دفاع مقدس خواهد پرداخت
بررسی سینمای دفاع مقدس در انجمن سینمای جوانان اهوازکانون فیلم انجمن سینمای جوانان اهواز این هفته با نمایش فیلم ایستاده در غبار به بررسی سینمای دفاع مقدس خواهد پرداخت.
 
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس چهارشنبه (پنجم مهرماه 96) نشست تخصصی بررسی سینمای دفاع مقدس همراه با نمایش فیلم "ایستاده در غبار" به کارگردانی محمد حسین مهدویان محصول 1394 برگزار می‎شود.
 
در این نشست که با حضور سیامک عباس‎پور و فرهاد پروین از  کارشناسان سینما برگزار می‎شود، مباحثی همچون تاریخچه سینمای دفاع مقدس، تعامل میان دفاع مقدس و سینمای ایران، تفاوت‎های سینمای جنگ با سینمای دفاع مقدس، رویکردهای مختلف در سینمای دفاع مقدس، واکنش سینماگران ایران در نسل‎های مختلف به موضوع جنگ تحمیلی و ...بررسی خواهد شد.
 
فیلم ایستاده در غبار که درباره زندگی احمد متوسلیان از فرماندهان دفاع مقدس  است، برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. این فیلم به خاطر خلاقیت‌های نو سازندگانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را از آن خود کرد.
 
گفتنی است ساعت شروع این برنامه 18 بوده و علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می‎توانند به بلوار شهید فهمیده، روبروی فروشگاه رفاه، طبقه پایین موزه هنرهای معاصر اهواز، انجمن سینمای جوانان مراجعه کنند.
 
این برنامه رایگان و برای کلیه علاقمندان سینما آزاد است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار