تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۵۳۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند سارقان حرفه ای داخل خودرو در اندیمشک
فرمانده انتظامي اندیمشک از شناسایی و دستگیری باند 3 نفره سارقان حرفه ای داخل خودرو و کشف 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد
خوزنیوز: فرمانده انتظامي اندیمشک از شناسایی و دستگیری باند 3 نفره سارقان حرفه ای داخل خودرو و کشف 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ محمد عزیزی در بیان جزئيات اين خبر گفت:در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شگردهاي خاص پليسي، یک باند3 نفره از سارقان حرفه ای داخل خودرو را شناسايي و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 20 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اندیمشک در خاتمه با بیان اینکه در این راستا تمامی مالباختگان شناسایی و پس از تنظیم پرونده ، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: با جدی گرفتن توصیه ها و هشدارهای انتظامی ضمن ناکام گذاشتن سارقان و افراد بزهکار ، پلیس را در رسیدن به اهداف خود که آرامش و امنیت عمومی است یاری نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار