تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۵۳۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استعلام‌های زمین شهرک تخصصی پتروشیمی در امیدیه در حال پیگیری است
با توجه به فعالیت‌های انجام شده، کار اخذ استعلام‌های زمین موردنظر در شهرستان امیدیه در حال پیگیری است تا پس از آن، کار تخصیص و واگذاری زمین انجام شود و امیدواریم در سریعترین زمان ممکن شاهد احداث این شهرک صنعتی تخصصی باشیم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به ابلاغ مجوز احداث شهرک تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی در امیدیه، گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده، کار اخذ استعلام‌های زمین موردنظر در شهرستان امیدیه در حال پیگیری است تا پس از آن، کار تخصیص و واگذاری زمین انجام شود و امیدواریم در سریعترین زمان ممکن شاهد احداث این شهرک صنعتی تخصصی باشیم.
 
اخلاق محمدیان اظهار کرد: از ابتدای سال با هماهنگی‌های انجام‌گرفته در زمان حضور وزیر نفت در استان خوزستان و مطالعاتی که در شرکت شهرک‌های صنعتی صورت گرفت، طرح احداث شهرک تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی در امیدیه ابتدا در مجمع عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنایع کوچک تصویب شد.
 
وی افزود: این طرح پس از تصویب در این مجمع، به هیات دولت ارسال شد و خوشبختانه پس از بررسی‌های انجام گرفته در هیات دولت نیز به تصویب رسید و در چند روز گذشته نیز با دستور معاون اول رییس جمهور به استان ابلاغ شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده، کار اخذ استعلام‌های زمین موردنظر در شهرستان امیدیه در حال پیگیری است تا پس از آن، کار تخصیص و واگذاری زمین انجام شود و امیدواریم در سریعترین زمان ممکن شاهد احداث این شهرک صنعتی تخصصی باشیم.
 
محمدیان عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا یک شهرک تخصصی بزرگ را در سطح استان ایجاد کنیم و در این خصوص زمینی با مساحت بیش از 3 هزار هکتار را در حد فاصل شهرستان‌های امیدیه و ماهشهر برای احداث این شهرک شناسایی کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: محدوده کاری احداث شهرک مشخص شده و قرار است تا پس از احداث این شهرک، صنایع میان دست و پایین دستی پتروشیمی در آن مستقر شوند زیرا منطقه ظرفیت فعالیت چنین واحدهایی را دارد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: زمین پیشنهادی از امکان دسترسی سریع و آسان به آب‌های آزاد، فرودگاه، جاده، خطوط انتقال گاز، برق و... برخوردار است و مجموع این عوامل برای احداث یک شهرک تخصصی بسیار موثر هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار