تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۵۳۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چه نقاطی در اهواز هنگام عزاداری محرم محدودیت ترافیکی دارند؟
رئیس پلیس راهور خوزستان نقاط و خیابان‌هایی که در شب‌های دهه نخست ماه محرم برای عزاداری ماه محرم دارای محدودیت ترافیکی هستند را تشریح کرد
رئیس پلیس راهور خوزستان نقاط و خیابان‌هایی که در شب‌های دهه نخست ماه محرم برای عزاداری ماه محرم دارای محدودیت ترافیکی هستند را تشریح کرد.
 
سرهنگ قاسم قدرتی در خصوص خیابان‌ها و نقاطی که در ایام محرم توسط دسته‌های عزاداری مسدود می‌شوند، اظهار کرد: بر اساس روال همه ساله برخی نقاط سطح شهر اهواز با رعایت نکات ایمنی برای عزاداری ماه محرم اشغال و مسدود می‌شوند.
 
وی ادامه داد: برای امسال تقاطع نادری و شریعتی، نبش خیابان ادهم به سمت تقاطع پاداد و همچنین خیابان امام جعفر صادق(ع) در چهارراه زند در شب‌های دهه اول ماه محرم برای مدت کوتاهی برای عزاداری امام حسین(ع) مسدود می‌شوند.
 
رئیس پلیس راهور خوزستان افزود: همچنین به منظور حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌های 4 شرقی و 15 غربی کیانپارس و همچنین خیابان حجت و کمیل زیتون کارمندی محدودیت داریم. یعنی احتمال دارد که در این خیابان‌ها با محدودیت تردد خودروها برای دقایقی مواجه شویم.
 
قدرتی بیان کرد: به جز نقاط گفته شده، هیچ جای دیگری در سطح شهر اجازه ندارد برای عزاداری ماه محرم خیابان‌ها را مسدود کند. ما در سایر نقاطی که تکایا، حسینه‌ها و مساجد و هیأت‌های مذهبی، مراسم عزاداری اباعبدالله را در خیابان‌ها برگزار می‌کنند، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار آنها به کنترل تردد خودروها می‌پردازد اما این نقاط مسدود نمی‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار