تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۳۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از دانشگاه صنعتی شهدای هویزه
خوزنیوز: دکتر حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان به همراه پرفسور کرم زاده عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران و چهره ماندگار و عضو هیات امنای منطقه جنوب غرب کشور، پرفسور صفایی مقدم هیات علمی دانشگاه شهیدچمران و عضو هیات امنای منطقه جنوب غرب کشور، دکتر مهرعلی زاده عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران و عضو هیئت‌امنای کانون کارآفرینان استان خوزستان ،سرکار خانم شفیعی مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، از دانشگاه صنعتی شهدای هویزه بازدید نمودند.

بازدید معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از دانشگاه صنعتی شهدای هویزه

به گزارش خوزنیوز؛ در حاشیه این بازدید نشستی در دفتر رییس دانشگاه برگزار گردید،  دکتر امین رضا نقره آبادی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به بازدید کنندگان و همچنین عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) به حضار محترم اعلام نمودند.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه پرداخت و با بیان کمبودها و کاستی های موجود در مرکز خواستار مساعدت و پیگیری موضوعات از مسولین استان شدند.

دکتر امین رضا نقره آبادی با بیان این که این دانشگاه پتانسیل ها و قابلیت های عظیمی برای حل معضلات محلی و منطقه دارد افزودند:علی رغم مشکلات و محدودیت های اعتباری که وجود دارد در زمینه های آموزش، پژوهش، موفق عمل نموده است و امیدوارم که با مساعدت ها، حمایت ها و توجه ویژه مسئولین به دستاوردها و افتخارات بزرگتر در سطح کشور دست یابد.

همچنین در این جلسه با حضور مهندس حسین عبیداوی مدیر آبفای شهرستان در خصوص قطعی آب دانشگاه قول همکاری و مساعدت جهت اتصال آن با حضور دکتر حسین زاده را دادند.

همچنين در جريان اين بازديد از سوي مسولان يادشده، براي پيشگيري از مشكلات احتمالي قول مساعد داده شد.

در حاشیه این بازدید دکتر حسین زاده معاون استاندار قول هرگونه مساعدت و  همکاری جهت رشد وتعالی و حمایت های همه جانبه از دانشگاه را دادند.
:
:
:
آخرین اخبار