تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۵۳۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی‌پوش کشتی فرنگی: از نقره بازی‌های آسیایی راضی‌ام/هدفم المپیک 2020 است
ملی‌پوش خوزستانی کشتی فرنگی ایران با ابرار رضایت از کسب نشان نقره بازی‌های داخل سالن آسیا، گفت: هدفم تثبیت در ترکیب تیم‌ملی بزرگسالان و حضور در المپیک 2020 است
ملی‌پوش خوزستانی کشتی فرنگی ایران با ابرار رضایت از کسب نشان نقره بازی‌های داخل سالن آسیا، گفت: هدفم تثبیت در ترکیب تیم‌ملی بزرگسالان و حضور در المپیک 2020 است.

امین سوری در خصوص کسب نشان نقره وزن 66 کیلوگرم بازی‌های داخل سالن آسیا، اظهارکرد: رقابت‌های خیلی خوبی بود و با توجه به این‌که کسب مقام در این پیکارها برای تمام کشورها اهمیت داشت، همه تیم‌ها با تمام قوا آمده بودند.

وی با بیان این‌که تمام تلاش من برای رسیدن به مدال طلای این رقابت‌ها بود، گفت: در این مسابقات، سه کشتی گرفتم که بازی فینالم برابر حریفی از قزاقستان بود. او کشتی‌گیر خوبی بود و حتی روز گذشته نیز در تورنمنتی دیگر به قهرمانی رسید، البته بردن او راحت بود ولی کشتی را کمی دیر شروع کردم. به نظرم کمی کم‌کاری کردم و در حالی‌که می‌توانستم به نشان طلا برسم، این مدال را از دست دادم و نایب قهرمان شدم.

این کشتی‌گیر اندیمشکی خاطرنشان کرد: اولین بار بود که همراه با تیم‌ملی بزرگسالان در یک تورنمنت رسمی شرکت می‌کردم و به همین دلیل از کسب مدال نقره راضی هستم و خدا را شکر می‌کنم که با دست پر به ایران برگشتم و شرمنده مردم و خانواده‌ام نشدم، هر چند که اگر رنگ مدالم، طلا بود خیلی بهتر می‌شد.

وی با بیان این‌که مسابقات از کیفیت و سطح بالایی برخوردار بود، عنوان کرد: همچنین میزبانی ترکمنستان از همه نظر عالی بود و دهکده مسابقات نیز فوق‌العاده بود.

سوری با اشاره به سختی کار در سبک وزن، گفت: کسب مدال در سبک وزن آسیا سخت است، چرا که بیشتر کشتی‌گیران عنوان‌دار در سبک وزن هستند. من هم چندین سال است که زحمت می‌کشم و همیشه در ایران، اول یا دوم بوده‌ام تا این‌که در نهایت برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا، فرصت به من رسید.

وی ادامه داد: من به دنبال تثبیت خودم در ترکیب تیم‌ملی بزرگسالان هستم و از الان هدفم حضور در المپیک 2020 توکیو است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار