تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۵۳۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نیمه اول سال 96 صورت گرفت؛
معرفی 110 مرکز توزیع مواد غذایی به مراجع قضایی در اهواز
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از معرفی بیش از 110 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به مراجع قضایی و صدور اخطاریه بهداشتی جهت 400 صنف عرضه مواد غذایی در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد
خوزنیوز: مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از معرفی بیش از 110 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به مراجع قضایی و صدور اخطاریه بهداشتی جهت 400 صنف عرضه مواد غذایی در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد و افزود: به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی 45 مرکز تهیه و توزیع  مواد غذایی با همکاری اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد.

شریفی ادامه داد: طی اقدامات صورت گرفته در چندین نوبت نسبت به اخذ مجوز قضایی در راستای برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی بخصوص قلیان در سطح اماکن عمومی تلاش بسیاری صورت گرفته است .

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ضمن بیان این مطلب که کارشناسان و بازرسان بهداشت بصورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید می کنند، اظهار داشت: معرفی به مراجع قضایی بعد از تذکرات شفاهی و کتبی به متصدیان صورت گرفته است و مراکزی که به بهداشت محل و سلامت مردم بی اهمیت هستند، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.   

وی با اشاره به این مطلب که عدم رعایت بهداشت در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی موجب به خطر انداختن سلامت شهروندان خواهد شد، اذعان داشت: تولید کنندگان مواد غذایی بخصوص اغذیه فروشان، مدیران رستوران ها باید ضمن رعایت بهداشت فردی و اطمینان از سلامت مواد غذایی، حین فعالیت از ابزار کار شامل روپوش، کلاه و دستکش استفاده کنند چرا که مسئولیت عواقب ناشی از عدم رعایت موازین بهداشتی بر عهده آنها خواهد بود.

شریفی در پایان از سایر ارگانهای متولی در امر سلامت مردم از جمله اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه دامپزشکی، شهرداری و ... درخواست همکاری نمود و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق سامانه 190 به کارشناسان بهداشت اطلاع دهند.  
:
:
:
آخرین اخبار