تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۵۴۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتبارات وزارت نفت به شادگان می آید
در آینده نزدیک پروژه های راه روستایی در چندین نقطه از شهرستان از محل اعتبارات وزارت نفت با همت نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود
اعتبارات وزارت نفت به شادگان می آیدخوزنیوز: سرپرست اداره راه و شهرسازی شادگان خبر داد: در آینده نزدیک پروژه های راه روستایی در چندین نقطه از شهرستان از محل اعتبارات وزارت نفت با همت نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا شاوردی سرپرست اداره راه و شهرسازی شادگان از بهسازی ۸ کیلومتر جاده روستای عبودی بخش خنافره خبر داد و گفت: ۲ کیلومتر از جاده های خاکی این روستا اماده آسفالت شدن است و ۶ کیلومتر دیگر نیز در مرحله احداث می باشد.

شاوردی ضمن اشاره مشخصات فنی سازه های در حال احداث گفت: احداث ۵ پل دال بتنی در روستای عبودی بخش خنافره بمنظور رفاه حال شهروندان و افزایش رفاه اهالی منطقه می باشد  و در حال حاضر تعداد ۳ پل آماده بهره برداری است  و ۲ پل دیگر در مرحله احداث اولیه می باشد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شادگان به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد محور خور دورق به شادگان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده  امیدواریم که هر چه سریعتر شاهد تسریع در روند تکمیل پروژه باشیم.

شاوردی بر تسریع در روند محور دارخوین - شادگان تاکید کرد و گفت: پروژه قطعه ۴ بانده کردن محور دارخوین -شادگان به خوبی در حال اجراست.

سرپرست راه و شهرسازی شادگان همچنین از ساختن پلی جدید در محل روستای خروسی شمالی خبر داد و گفت:  احداث پل روستای خروسی شمالی بطول ۸ متر در کمتر از ۲ ماه احداث شده است.
:
:
:
آخرین اخبار