تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۵۴۰۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون انرژی :
پیگیری قاطع کاهش تعرفه برق مصرفی خوزستان در کمیسیون انرژی/رقم های قبوض برق، نجومی نبودند
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون انرژی با قاطعیت پیگیر موضوع کاهش تعرفه برق مصرفی خوزستان هستیم، از دولت درخواست کردیم همان‌طور که تعرفه برق مصرفی مناطق محرومی همچون سیستان و بلوچستان را کاهش دادند؛ تعرفه برق مصرفی خوزستان را نیز کاهش دهند
عبدالله سامری اظهار کرد: در کمیسیون انرژی با قاطعیت پیگیر موضوع کاهش تعرفه برق مصرفی خوزستان هستیم، از دولت درخواست کردیم همان‌طور که تعرفه برق مصرفی مناطق محرومی همچون سیستان و بلوچستان را کاهش دادند؛ تعرفه برق مصرفی خوزستان را نیز کاهش دهند.

وی افزود: در این موضوع نمایندگان استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز با مجمع نمایندگان خوزستان همراهی کردند و از دولت خواستار کاهش تعرفه برق مصرفی این سه استان شدند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که «آیا کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی رقم‌های قبوض برق مصرفی مردادماه و شهریورماه خوزستان را به‌عنوان قبوض نجومی پذیرفته است یا خیر؟» عنوان کرد: کمیسیون انرژی موضوع نجومی بودن قبوض برق را قبول ندارد، تعرفه‌هایی که وجود دارد بر اساس مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه کشور لحاظ شده است و نمی‌توان این رقم‌ها را نجومی دانست.

سامری گفت: در مجلس نهم نیز مبلغی اندک به تعرفه‌های برق مصرفی اضافه شد، این مبالغ برای توسعه شبکه و زیرساخت‌های برق لحاظ شده است که بسیار پایین‌تر از اعتبارات موردنیاز برای توسعه زیرساخت‌های برق شهری و روستایی هستند.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: بر این اساس نمی‌توان اندک جهش تعرفه قبوض برق را قبوض نجومی نام‌گذاری کرد چراکه این مبالغ درنتیجه برای توسعه زیرساخت‌های برق هزینه می‌شود اما بالا بودن تعرفه برق برای مردم خوزستان را قبول داریم و مجمع نمایندگان خوزستان حتماً موضوع کاهش تعرفه برق را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
خونه ام طبقه سه هست و سه تا کولر پنجره ای هم تو فصل گرما کار میکنند تا یه کم هوای خونه مناسب بشه باز هم گرمه .کولرها هم که مصرف شون بالاست هر سال تو فصل گرما زیر دویست تومن پول قبض نمیدیم در حالیکه بقیه شهرها نهایتا" هفتاد هشتاد تومن پول میدن یا اصلا نمیدن و با یه کولر آبی یا حتی باز کردن یه پنکه یا درب پنجره هم جواب میده
باید برخی رو گرفت آرو داینجا یه سه ماه زندگی کنن تا بفهمن .اینها نمیخوان بفهمن شرایط رو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
اره قبض 200هزارتومانی حقوق5درصدی در برنامه ششم توسعه امده
:
:
:
آخرین اخبار