تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۱۵۴۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش:
بر اولویت‌استخدام‌شوشی‌ها در کارخانه‌قند کوتاه نخواهیم‌آمد
2 هزار و 300 نفر در آزمون استخدامی کارخانه قند شوش، شرکت کردند، اولویت با نیروی کار این شهرستان است و از این مسئله به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش با بیان اینکه مبلمان کارخانه قند شوش از تولید داخلی این شهرستان تامین می‌شود، گفت: 2 هزار و 300 نفر در آزمون استخدامی کارخانه قند شوش، شرکت کردند، اولویت با نیروی کار این شهرستان است و از این مسئله به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

رقیه محمودی با اشاره به برگزاری نشست با مدیر عامل کارخانه قند این شهرستان، اظهار کرد: در این نشست که در روز شنبه برگزار شد، به صورت جدی بر بکارگیری نیروهای بومی کارجوی منطقه شوش تاکید کردیم.

وی با بیان اینکه این نشست با هدف بررسی نظارت بر چگونگی جذب نیروی انسانی در این کارخانه برگزار شد، ادامه داد: به هیچ وجه اجازه خروج منابع و منافع شوش از این شهرستان را نخواهیم داد؛ این مطالبه بحق مردم شریف شوش است که نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و فرماندار نیز بر آن تاکید می‌کنند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: 2 هزار و 300 نفر در آزمون استخدامی کارخانه قند شوش، شرکت کردند، که براساس پیگیری‌هایی که انجام شد، اولویت با نیروی کار این شهرستان است و از این مسئله به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

محمودی تصریح کرد: تا دو هفته دیگر فرآیند مصاحبه‌ها برای استخدام نهایی نیروی کار در این کارخانه پایان می‌یابد و ما به صورت مستمر بر این فرآیند نظارت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌هایی که داشتیم مقرر شد تا مبلمان اداری و پوشاک نیروی کار شرکت قند از تولیدات داخلی شهرستان تامین شود.

محمودی در ادامه به ظرفیت نیروی انسانی کارآزموده و با تحصیلات دانشگاهی و فنی بومی شوش اشاره کرد و گفت: صنایع، شرکت‌ها و کارخانه‌ها باید در مسیر مصالح منطقه گام بردارند.

وی همچنین با بیان اینکه، ما به تشکیلات کارگری و کارفرمایی و تعاونگران اعتقاد قلبی داریم، ضرورت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بر وجود کارگر و کارفرما در کنار هم دانست.

محمودی با تاکید به نگاه متعادل به مباحث کارگری و کارفرمایی برای حل مسائل و مشکلات، خاطرنشان کرد: باید از کارگر و کارفرما در کنار هم حمایت شود تا فضای کسب و کار بهبود یابد.

وی در پایان اظهار کرد: با بهره‌گیری از مشاوره‌های تخصصی نمایندگان کارفرمایان، کارگران و تعاونگران به هم‌افزایی برای برخورد صحیح با مشکلات خواهیم رسید وبه رسالتی که داریم در چارچوب قانون عمل کرده و به امید خدا بر بسیاری از مشکلاتی که در خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد، فائق خواهیم آمد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: کارخانه قند شوش
:
:
:
آخرین اخبار