تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۵۴۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخاب پنج کشتی گیر خوزستانی برای حضور در رقابت های جهانی
رییس هیات کشتی خوزستان از انتخاب پنج کشتی گیر خوزستانی برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی امیدهای جهان خبر داد
 رییس هیات کشتی خوزستان از انتخاب پنج کشتی گیر خوزستانی برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی امیدهای جهان خبر داد.

سید حسین مرعشیان اظهار کرد: حضور چهار فرنگی کار به همراه یک کشتی گیر آزاد کار خوزستانی در رقابت های قهرمانی امیدهای جهان قطعی شده است .

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: کرامت عبدولی، امین کاویانی نژاد، پیام بویری و امین میرزازاده چهار فرنگی کار خوزستانی هستند که در مسابقات امیدهای جهان شرکت می کنند همچنین جمال عبادی به عنوان تنها آزادکار خوزستانی، تیم ملی را در این رقابت ها همراهی خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت آرمان علیزاده دیگر کشتی گیر خوزستانی گفت: علیزاده یکی از کشتی گیران خوب استان به شمار می رود که در وزن 85 کیلوگرم کشتی می گیرد اما برای حضور در رقابت های امیدهای جهان باید یک دیدار تدارکاتی با مهدی فلاح برگزار کند و نفر برتر این وزن دوبنده تیم ملی را به تن خواهد کرد.

مرعشیان در ادامه به وضعیت آسیب دیدگی جمال عبادی اشاره کرد و گفت: در طول تمرینات یکی از مهره های کمر عبادی آسیب دیده است و اعزام این کشتی گیر منوط به تایید کادر فنی است اما در کل انتخاب جمال عبادی از سوی شورای فنی قطعی است. با توجه به این که عبادی تنها کشتی گیر این وزن است به احتمال زیاد به این مسابقات اعزام می شود.

وی در ادامه به اعزام تیم کشتی فرنگی و آزاد خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی جوانان کشور هفته آینده به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد و تیم های استان با آمادگی کامل درداین رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

رییس هیات کشتی خوزستان از برگزاری مسابقات انتخابی کشتی فرنگی بزرگسالان استان اعزام به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این رقابت ها روز پنج شنبه 20مهرماه در اهواز برگزار خواهد شد و تمام کشتی گیران استان حتی مقام داران کشوری باید در این رقابت ها شرکت کنند اگرچه کشتی گیرانی که به همراه تیم ملی در رقابت های جهانی کسب مدال کردند ملزم به حضور در این رقابت ها نیستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار