تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز خبرداد:
برپایی نمایشگاه هفته پژوهش از نهم تا سیزدهم آذرماه
نمایشگاه دستاوردها و هفته پژوهش، نهم تا سیزدهم آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برپا می‌شود
معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نمایشگاه دستاوردها و هفته پژوهش، نهم تا سیزدهم آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برپا می‌شود.

دکتر ابراهیم حاجی‌دولو در جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که روز یکشنبه، 16 مهرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه گذشته مقرر شد تمام دانشگاه‌ها پروپوزال‌های تألیف شده مرتبط با مشکلات تنفسی پس از اولین باران تنفسی را  برای بررسی به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال کنند تا در صورت تأیید کمیته تخصصی این دانشگاه، از طرح‌های پژوهشی این حوزه حمایت مالی شود.

وی افزود: در دانشگاه شهید چمران اهواز تاکنون چهار پروپوزال آماده شده که در حال نهایی شدن هستند و به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال خواهند شد.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص برنامه‌ریزی‌های هفته پژوهش، تصریح کرد: ستاد استانی هفته پژوهش تشکیل شده است و اعضای آن را اعضای کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان تشکیل می‌دهند. رئیس و دبیرکل ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری نیز استاندار و رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز تعیین شده‌اند.

حاجی‌دولو ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه هفته پژوهش و فناوری هفت کمیته شامل کمیته علمی، کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته جشنواره ایده برتر، کمیته نمایشگاه دستاوردها، کمیته جشنواره دانش‌آموزی و کمیته اجرایی، وظیفه اجرای برنامه‌های هفته پژوهش را بر عهده خواهند داشت. این کمیته‌ها بر اساس آیین‌نامه استانی تعیین شده‌اند.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردها و هفته پژوهش قرار است نهم تا سیزدهم آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برپا شود. پس از برگزاری نمایشگاه 18 تا 23 آذرماه، مراکز برنامه‌های خود را در هفته پژوهش و فناوری اجرا می‌کنند. سه‌شنبه پنجم دی‌ماه نیز مراسم تجلیل از پژوهشگران استانی در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار می‌شود.

در پایان این جلسه؛ دکتر عالمی نیسی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان ضمن تشکر از اعضای کارگروه پژوهشی استان گفت: امیدواریم پژوهش در برنامه‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار