تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۵۴۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شمارش معکوس برای تخریب پل ورودی شهر شوش
به گفته معاون امور عمرانی استاندار خوزستان، کلیه شرایط و تمهیدات لازم برای تخریب و جمع آوری پل روگذر وردی شهر شوش آماده است و تا چند روز آینده عملیات تخریب آغاز خواهد شد
به گفته معاون امور عمرانی استاندار خوزستان، کلیه شرایط و تمهیدات لازم برای تخریب و جمع آوری پل روگذر وردی شهر شوش آماده است و تا چند روز آینده عملیات تخریب آغاز خواهد شد.

فرامند هاشمی‌زاده اظهار کرد: مطالعات ترافیکی، گذرگاها، پیمانکاران و مجریان طرح تخریب و جمع‌آوری پل روگذر ورودی شهر شوش پیش‌بینی و آماده اجرای عملیات است.

وی از آغاز این پروژه طی چند روز آینده خبر داد و گفت: این پروژه مدت طولانی و از چند سال گذشته کلید خورده ولی به دلیل تعارض میراث فرهنگی، اجرای این پروژه به تاخیر افتاده است.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از انجام آخرین کارشناسی و اعلام موافقت قریب الوقوع میراث فرهنگی با پروژه تخریب پل خبر داد و تصریح کرد: در صورت اعلام آخرین نظر کارشناسی از سوی سازمان میراث فرهنگی و تایید نهایی اجرای پروژه تخریب پل آغاز خواهد شد.

وی به نحوه اجرای پروژه اشاره کرد و افزود: اداره راه و شهرسازی مجری این پروژه است ولی کار به صورت مشارکتی صورت می گیرد، شهرداری شوش با سهم 20درصد مشارکت، آغاز کننده کار تخریب پل خواهد بود.

هاشمی زاده تاکید کرد: کلیه تمهیدات و شرایط تخریب و جمع آوری پل ورودی شهر شوش فراهم شده است و بزودی و تا چند روز آینده عملیات اجرای این پروژه آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار