تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۱۵۴۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمبود نیرو در بخش عشایر آموزش و پرورش خوزستان
در سال جاری ۵۰ نفر از نیروهای انسانی بازنشسته خواهند شدند و برای جایگزین کردن نیروهای دیگر بجای این افراد اقداماتی صورت خواهد گرفت زیرا بیش از۴۰۰ نیرو در بخش عشایر مورد نیاز است
معاون آموزشی آموزش‌وپرورش عشایر استان خوزستان گفت: در سال جاری ۵۰ نفر از نیروهای انسانی بازنشسته خواهند شدند و برای جایگزین کردن نیروهای دیگر بجای این افراد اقداماتی صورت خواهد گرفت زیرا بیش از۴۰۰ نیرو در بخش عشایر مورد نیاز است.

حمید قنبری اظهار داشت: با وجود کمبود نیرو در بخش ابتدایی حوزه عشایر اما با تدابیر ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان این کمبود درحال جبران است.

وی با اشاره به اینکه 100 مدرسه عشایری احداث شده است، افزود: همچنان در برخی مناطق با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم به طوری که بیش از 80 مدرسه کانکسی عشایری وجود دارد اما اگر روند ساخت و ساز همراه با کمک خیرین ادامه پیدا کند قطعا مشکلات زودتر حل خواهند شد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان با بیان اینکه بیش از 14 هزار دانش آموزش عشایری و حدود 2 هزار نوآموز پیش دبستانی عشایری در استان خوزستان وجود دارد، بیان کرد: دانش آموزان در 14 منطقه عشایری و 625 مدرسه با1000 نیروی انسانی و 1200 کلاس درسی از رشته کوه‌های زاگرس تا خلیج فارس در مناطق صعب العبور درحال تحصیل هستند.

وی گفت: در برخی مناطق که عشایر مستقر شده‌اند کلاس‌های درسی آغاز بکار کرده‌اند و در موارد دیگر ناچار بودیم که در مناطق ییلاقی خارج از استان برای تحصیل دانش آموزان عشایری اقدام کنیم.

قنبری عنوان کرد: در سال جاری50 نفر از نیروهای انسانی بازنشسته خواهند شدند و برای جایگزین کردن نیروهای دیگر بجای این افراد با توجه به مجوزهای اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان اقداماتی صورت خواهد گرفت زیرا بیش از400 نیرو در بخش عشایر مورد نیاز است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار