تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۵۴۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:
"اتحاد" سبب پاکسازی تکفیری‌ها در عراق شد
همه دست به دست هم دادیم که در مقابل گروه‌های تکفیری بایستیم و مانند عراق در سوریه نیز از میان بروند و بطور کامل عراق و سوریه از لوث وجود تکفیری‌ها پاکسازی شود
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: همه دست به دست هم دادیم که در مقابل گروه‌های تکفیری بایستیم و مانند عراق در سوریه نیز از میان بروند و بطور کامل عراق و سوریه از لوث وجود تکفیری‌ها پاکسازی شود.

سردار احمد خادم سیدالشهدا اظهار داشت: مردم خوزستان با حضور در مراسم تشیع119 شهید دفاع مقدس با مقام معظم رهبری میثاق بستند تا راه شهدا را در پیش بگیرند.

وی افزود: مردم خوزستان با تقدیم23 هزار شهید دفاع مقدس و 65 شهید مدافع حرم ثابت کردند که در دفاع از دین و انقلاب با روحیه شهادت طلبی و جانبازی در راه دین در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان کرد: مردم استان خوزستان مردمی ولایت‌مدار هستند که با حضور موثر در تمامی صحنه‌های سیاسی و دفاع از وطن و دین، مشت محکمی بر دهان گروه‌های تکفیری و دشمنان ایران اسلامی زدند.

وی گفت: همه جوانان با بصیرت لازم در برابر توطئه‌های دشمن در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه حضور بسیار فعالی دارند و از این حیث باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم.

سردار خادم سید الشهدا عنوان کرد: آنچه که شهید حججی را در جامعه عزیز کرد احترام به پدر و مادر بود که برای شهدا پر اهمیت است و امروزه نیز احترام به والدین بسیار مهم است.

وی ادامه داد: همه دست به دست هم دادیم که در مقابل گروه‌های تکفیری بایستیم و مانند عراق در سوریه نیز از میان بروند و به طور کامل عراق و سوریه از لوث وجود تکفیری‌ها پاکسازی شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار