تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۵۴۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه کارگروه تبدیل به احسن موقوفه نظام السلطنه رامشیر
سرپرست فرمانداری رامشیر در جلسه کارگروه تبدیل به احسن موقوفه نظام السلطنه از آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت سند مالکیت خبر داد
خوزنیوز: سرپرست فرمانداری رامشیر در جلسه کارگروه تبدیل به احسن موقوفه نظام السلطنه از آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت سند مالکیت خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر؛ جلسه کارگروه تبدیل به احسن موقوفه نظام السلطنه رامشیر به ریاست سید مجید حسینی نژاد سرپرست فرمانداری رامشیر و با حضور عیدانی نیا دادستان رامشیر ،کلانتری رییس اداره اوقاف و امورخیریه  و دیگر اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری رامشیر در این جلسه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل به احسن نمودن موقوفه رامشیر و برگزاری جلسه ای در همین راستا با حضور مسئولان سازمان اوقاف کشور و نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در تهران اظهار داشت : در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضاء  و به منظور تسهیل در روند اجرایی نمودن این طرح تصمیماتی گرفته شد که مهم ترین آنها ارزیابی مجدد قیمت توسط هیات کارشناسی منتخب براساس نرخ عادله و محاسبه حقوق مکتسبه مردم براساس وضعیت منطقه و کسر از اصل مبلغ کارشناسی می باشد.

سید مجید حسینی نژاد افزود: هیات کارشناسی منتخب در جلسه امروز با ابلاغ مشترک فرمانداری و رییس اداره اوقاف نسبت به ارزیابی و قیمت گذاری اقدام خواهند کرد .

 وی ادامه داد : برای مددجویان اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و به طور کلی با توجه به نیات موقوفه در صورتیکه برخی از متصرفین مشمول نیات واقف باشند نیز تسهیلات خاصی در نظر گرفته شده است .

حسینی نژاد در ادامه با تاکید براطلاع رسانی و دعوت از شهروندان جهت ثبت نام گفت : متقاضیان دریافت سند مالکیت می بایست با همراه داشتن  مدارک لازم از قبیل کپی مدارک دال بر مالکیت ،کپی کارت ملی و شناسنامه و یکی از قبوض مصرفی آب ،برق ،تلفن که دارای کد پستی می باشد به اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان بر پیگیری جهت استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان تاکید شد.
:
:
:
آخرین اخبار