تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۵۴۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در اهواز:
۲ هزار دفتر ICT در روستاهای کشور ایجاد می‌شود
۲ هزار دفتر ICT در روستاهای کشور ایجاد می‌شود که سهم خوزستان از این تعداد ۸۰ دفتر آی سی تی است
معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲ هزار دفتر ICT در روستاهای کشور ایجاد می‌شود که سهم خوزستان از این تعداد ۸۰ دفتر آی سی تی است.

حسین حسن‌نژاد صبح امروز در جلسه اجلاس مدیران استان خوزستان با اشاره به روز جهانی پست اظهار داشت: پست نماد قدیمی‌ترین نوع ارتباطات بشری است که هنوز به جهت نقشی که در حوزه ارتباطات دارد، پایدار مانده است.

وی با اشاره به نقش پست در ارتباط مردم و دولت افزود: پست به عنوان یکی از سازمان‌های قدیمی به واسط توسعه فناوری‌ها امروز نقش جدیدی پیدا کرده و به اقتضاء این تحولات و پیچیدگی زندگی شهروندی پست کشور باید مانند سایر پست‌های جهان نقش خود را ایفا کند.

معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به افزایش ارتباطات و پیچیدگی زندگی شهروندی نوع ارتباط مردم با دولت از طریق پست باید متناسب با گستردگی به وجود آمده، شود.

وی با اشاره با فراگیر شدن خدمات پستی عنوان کرد: اساسا دولت‌ها باید شرایطی فراهم کنند که این ساختار در یک کالبد شفاف رخ دهد تا منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

حسن‌نژاد بیان کرد: باید تلاش کنیم متناسب با افزایش مراجعه مردم به دستگاه‌های دولتی، شفافیت در عملکرد را نیز افزایش دهیم تا از ابراز سلایق در پرونده‌ها جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: پست به جهت زیرساخت‌های مناسب و تکالیف قانونی در اجرای پروژه سیماک ورود پیدا کرده تا ارتباط مردم با دولت از طریق یک نرم‌افزار ضابطه‌مند صورت گیرد همچنین مکاتبات به صورت اتوماسیون انجام شود.

معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد: 2 هزار دفتر ICT در روستاهای کشور ایجاد می‌شود که سهم خوزستان از این تعداد 80 دفتر آی سی تی توسط شرکت پست ایجاد می‌کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار