تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۵۴۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسین‌زاده:
ظرفیت‌های استان از طریق دانشگاه بالفعل می‌شود
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی معتقدند توسعه ایران از دروازه‌های خوزستان می‌گذرد، گفت: در خوزستان ظرفیت‌ها و امکانات متنوعی وجود دارد که می‌توان از طریق دانشگاه آن‌ها را بالفعل کرد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی معتقدند توسعه ایران از دروازه‌های خوزستان می‌گذرد، گفت: در خوزستان ظرفیت‌ها و امکانات متنوعی وجود دارد که می‌توان از طریق دانشگاه آن‌ها را بالفعل کرد.

 علی‌حسین حسین‌زاده در آیین آغاز سال تحصیلی 96- 97 که امروز دوشنبه، 17مهرماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بخش مهمی از اخباری که روزانه می‌شنویم، مربوط به چالش‌های منطقه و مشکلات کشورهای اسلامی و خاورمیانه است که علی‌رغم چنین وضعیت حساسی در منطقه، ایران اسلامی در شرایط ممتاز و امنی قرار دارد.

وی افزود: این شرایط مرهون خون شهیدان این مرز و بوم و اقتدار نظام مرهون قدرت نرم آن است که از شاخص‌های مهم آن علم و دانش است که به طور مرتب توسط مقام معظم رهبری تأکید می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان مهمترین خواستگاه علم و دانش را دانشگاه خواند و گفت: این خواستگاه رسالت سنگینی را بر دوش دانشگاهیان قرار داده است که حفظ و ارتقای آن بستگی به تلاش دانشگاه دارد.

حسین‌زاده با بیان اینکه دانشگاه از جوانب دیگر نیز رسالت‌هایی دارد، عنوان کرد: علی‌رغم تمام موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده‌ایم، مشکلات اکنون کم نیستند و برای رفع آن‌ها چاره‌ای جز اتکا به دانشگاه و علم و دانش در برنامه‌ها نخواهیم داشت.

وی افزود: برخی شاخص‌ها نشان می‌دهد در دوره‌هایی با نگاه علمی و کارشناسی، مسایل را دنبال نکرده‌ایم و در دوره اول دولت تدبیر و امید بود که با یک نگاه و رویکرد کارشناسی توانستیم رشد منفی اقتصاد را به رشد مثبت برگردانیم؛ برای رفع این مشکلات باید به جامعه دانشگاهی توجه کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه بارقه‌های امید فراوانی در ایران اسلامی وجود دارد، خاطرنشان‌کرد: بسیاری از افراد معتقدند توسعه ایران از دروازه‌های خوزستان می‌گذرد، چرا که ظرفیت‌ها و امکانات متنوعی در این استان وجود دارد که می‌توان از طریق دانشگاه آن‌ها را بالفعل کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار