تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان:
پیشنهاد افزایش مناطق شهری اهواز بررسی می‌شود
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با بیان اینکه افزایش تعداد مناطق شهری اهواز امری خلق‌الساعه نیست، گفت: پیشنهاد افزایش تعداد مناطق شهری کلانشهر اهواز به وزارت کشور ارسال خواهد شد
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با بیان اینکه افزایش تعداد مناطق شهری اهواز امری خلق‌الساعه نیست، گفت: پیشنهاد افزایش تعداد مناطق شهری کلانشهر اهواز به وزارت کشور ارسال خواهد شد.
 
شهاب صدیقی با اشاره به پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر اهواز مبنی بر افزایش تعداد مناطق شهری این کلانشهر اظهار کرد: این پیشنهاد به عنوان یک ایده و نظر قابل بررسی است. البته با توجه به اینکه هشت منطقه شهری اهواز سال گذشته تصویب شدند، بحث افزایش مناطق شهری باید مورد مطالعه و کارشناسی دقیق قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: طرح جامع شهری اهواز سال گذشته به تصویب رسید اما هنوز ابلاغ نشده است. در این طرح تعدادی از محلات هم در حاشیه شرقی و هم در حاشیه غربی نظیر گلدشت، عین2، ملاشیه و .. به حریم شهری اهواز اضافه شدند.
 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان بیان کرد: وزارت کشور برای افزایش تعداد مناطق شهری دستورالعمل خاصی با بیش از 20 آیتم دارد. بنابراین برای بحث افزایش مناطق شهری اهواز نیز یک کارگروه ویژه باید تشکیل شود و همچنین در کارگروه‌های مختلف نظیر کارگروه‌های فنی مطرح و بر اساس دستورالعمل وزارت کشور تمامی آیتم‌ها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.
 
صدیقی ادامه داد: اکنون بررسی‌های خود را برای بحث افزایش مناطق شهری اهواز آغاز کرده‌ایم و با تکمیل شدن مطالعات و کارشناسی‌ها در کارگروه‌های ذیربط این پیشنهاد برای بررسی و تأیید به وزارت کشور ارسال خواهد شد. البته باید توجه کرد که این موضوع کمی زمان می‌برد و افزایش مناطق شهری اهواز امری خلق‌الساعه نیست و باید تمامی جوامع سنجیده شود تا آنچه به خیر و صلاح مردم است، انجام شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
با سلام.چرا موقع پرداخت قبوض آب سریع وارد سیستم سازمان آب نمی شود.ونزدیک یک هفته یا بیشتر وارد می شود.چرا سیستم سازمان برق فرق میکند با آب درحالی که هردو یک سازمان هستند.چرا سیستمشون یک پارچه نیست.لطفا پیگیری نمائید
:
:
:
آخرین اخبار