تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۵۴۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
تمهیدات لازم برای زائران اربعین مهیا شد
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:تمهیدات لازم برای استقبال از زائران کربلای معلی در آستانه اربعین حسینی مهیا شده است
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:تمهیدات لازم برای استقبال از زائران کربلای معلی در آستانه اربعین حسینی مهیا شده است.

پیمان جهانگیری دوشنبه افزود:در این راستا 9 کمیته متشکل از مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان تشکیل و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

وی اظهار کرد:در ورودی و خروجی شهرستان موکب های متعددی راه اندازی خواهند شد و امسال خدمات رسانی اندیمشک با توجه به حجم تردد زائران به طور متمرکز در شهرستان انجام می گیرد.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد:پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون نفر در مسیر رفت و برگشت مهمان مردم خداجوی شهرستان باشند.

وی بیان کرد : پارسال حدود 500 هزار نفر از زائران کربلای معلی از یک تا چند ساعت در اندیمشک توقف داشتند که در موکب ها ، حسینیه ها و سایر اماکن پیس بینی شده به آنها خدمات رسانی شد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به برنامه ریزی لازم برای ساماندهی موکب های شهرستان افزود:کلیه متقاضیان راه اندازی موکب ، باید برای دریافت مجوز به ستاد عتبات عالیات شهرستان مراجعه کنند.

جهانگیری گفت:موکب مرکزی شهرستان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام راه اندازی می شود ضمن اینکه در ورودی و خروجی شهرستان نیز چندین موکب راه اندازی خواهد شد.

فرماندار اندیمشک افزود:دهها ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف و مسیر تردد زائران کربلای معلی در سطح شهرستان اندیمشک نیز پیش بینی و برپا خواهد شد.

شهرستان اندیمشک ورودی استان خوزستان هر سال میزبان هزاران نفر از زائران کربلای معلی در اربعین حسینی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار