تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۵۴۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمایه‎‌گذاری شرکت سنگاپوری در بخش کشاورزی خوزستان
شرکت سنگاپوری ASMC Agrotech برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان خوزستان، رسما فعالیت خود را در اهواز آغاز کرد
شرکت سنگاپوری  ASMC Agrotech برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان خوزستان، رسما فعالیت خود را در اهواز آغاز کرد.
 
عمر عبدالخطیب، مدیر بخش بازرگانی این شرکت اظهار کرد: در اولین بازدید میدانی که چندی پیش صورت گرفت، حاصلخیز بودن زمین‎های کشاورزی خوزستان و شرایط جغرافیایی و محیطی این استان، نظر مدیران ارشد شرکت را به خود جلب کرد.
 
وی در ادامه افزود: شرکت ASMC در فاز نخست برای خرید خرما، سبزیجات، حبوبات، صیفی‎جات و مرکبات قرداد منعقد کرد و دفتر ایران متعهد شد که تا پایان سال حجم مبادلات را گسترش دهد.
 
مدیر بازرگانی شرکت  ASMC Agrotech اضافه کرد: شرکت ما تمایل دارد که در آینده نزدیک بسته‎بندی با تکنولوژی مدرن را در ایران آغاز و صادرات محصولات با ارزش افزوده بالا را به کشورهای همجوار گسترش دهد.
 
وی عنوان کرد: در وهله اول از آیت‎الله جزایری نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان، به پاس همکاری تشکر می‎کنم و از این‎که برای دومین بار به ایران سفر و موفق به تفاهم‎های اولیه شدیم خرسندم و امیدوارم که بتوانیم در دیگر مناطق ایران نیز سرمایه‎گذاری انجام دهیم.
 
در ادامه مایکل لاچیکا کارشناس بخش کشاورزی این شرکت نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خوزستان زمین‎های حاصلخیزی برای کشاورزی دارد و کیفیت خاک این منطقه، بسیار استثنایی محسوب می‎شود.
 
وی با اشاره به این‎ که کشاورزی ایران رشد خیلی خوبی داشته است، اظهار داشت: همین موضوع ما را بر آن داشت تا از ظرفیت‎های این کشور در زمینه کشاورزی استفاده کنیم.
 
در ادامه محسن ساکی، مدیر دفتر شرکت ASMC Agrotech در ایران نیز در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این‎که شناساندن ظرفیت‎های استان خوزستان به سرمایه‎گذاران خارجی یکی از افتخارات تیم ماست، افزود: بسیار خوشحالیم که این شرکت چند ملیتی کار خود را در شهر اهواز آغاز کرده است. این موضوع  ظرفیت‎های استان را نشان می‎دهد و بنا داریم توسعه همه‎جانبه‎ای با این شرکت بین‎المللی داشته باشیم.
 
ساکی عنوان کرد: شرکت ما برای ایجاد یک توسعه پایدار در کشاورزی از تمامی متخصصان این حوزه بهره خواهد جست تا گامی در جهت اشتغالزایی بردارد و در این راستا از مسوولان استان که تا به امروز به ما یاری رساندند، سپاسگزارم.
 
پرهام حاجی‎پور، مدیر بازرگانی این مجموعه نیز در پایان به خبرنگار ایسنا چنین گفت: شرکت ما برای ایجاد یک فضای آرام و اشتغالی پایدار برنامه‎های خوبی دارد و ما با استفاده از تجربه‎های ارزشمند این شرکت بین‎المللی، به یاری پروردگار بزودی شاهد درخشیدن بیشتر استان در حوزه محصولات کشاورزی خواهیم بود.
 
وی بیان کرد: در آینده با طرف‎های خارجی که به خوزستان جذب خواهیم کرد، سهم بسزایی در توسعه هدفمند این استان عزیز خواهیم داشت.
 
شرکت  ASMC Agrotech که یکی از بزرگترین شرکت‎های کشاورزی در حوزه جنوب شرق آسیاست، پیش از این در چهار کشور سنگاپور، مالزی، تایلند و اندونزی، دوازده شعبه فعال داشت و هم اکنون شعبه پنجم ایران این شرکت، در اهواز مشغول به فعالیت شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار